• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kadett E automaat 1988

Ik zeg maar zo, veiligheid gaat voor alles. Mooie Recaro Racekuip met 4 punts gordels voor haar op de achterbank van de bolide, komt het helemaal goed :)

Ik zou haar zo snel mogelijk mee laten gaan met je Kadett zodat ze als snel snapt dat het een mooie auto is. Dan weet je zeker dat ze er respect voor zal blijven houden. :)

gr

Marcel

Door het gezeur begin dit jaar was ik genoodzaakt om de Kadett te schorsen.Dit om dat het financiele plaatje behoorlijk in de knoei kwam.

Nu zijn we een paar maanden verder en heb besloten om de Kadett maar uit de schorsing te trekken.Hij zal immers toch een keertje de weg op moeten om alles een beetje draaiende te houden.De latste rit was naar Dronten in april.Zolang staat hij dus stil.

Morgen maar de spinnenpoep weg wassen en hem even lekker verwennen.

Goedzo, das een goede zaak om je E vitaal te houden: rijden ermee !

Maar inderdaad, financien kan behoorlijk roet in het eten gooien als het gaat om onze autohobby.

Rik :D

Uit de schorsing betekent dat er gereden moet worden. naa 4 maanden stilstand was het 2 a 3 seconden even doorstarten en lopen met die handel.Alsof hij gisteren nog gereden heeft.

Maargoed,de automaat in de D gezet en rijden maar.

Ook mocht een kleine fotoshoot niet ontbreken natuurlijk.

Was een superlekkere zondag.

gr Marcel

Door het gezeur begin dit jaar was ik genoodzaakt om de Kadett te schorsen.Dit om dat het financiele plaatje behoorlijk in de knoei kwam.

Nu zijn we een paar maanden verder en heb besloten om de Kadett maar uit de schorsing te trekken.Hij zal immers toch een keertje de weg op moeten om alles een beetje draaiende te houden.De latste rit was naar Dronten in april.Zolang staat hij dus stil.

Morgen maar de spinnenpoep weg wassen en hem even lekker verwennen.

Goedzo, das een goede zaak om je E vitaal te houden: rijden ermee !

Maar inderdaad, financien kan behoorlijk roet in het eten gooien als het gaat om onze autohobby.

Rik :D

Dankjewel Rik,

Het slapen heeft hem best wel goed gedaan.Vandeweek wordt de remolie ververst.Dit doet een monteur van de Opel,die jongen is echt top!!

Het motorolie verversen doe ik zelf,vindt ik leuk werk,maar dat remolie is ff wat anders en dat laat ik door de vakman doen.Verschil moet er zijn,dacht ik zo.

De Kadett kan dan weer met verse olie deelnemen aan de toerrit in Alphen aan den Rijn in september.Dan is er een Oldtimerdag voor alle soorten en maten en merken auto's.

Uit de schorsing betekent dat er gereden moet worden. naa 4 maanden stilstand was het 2 a 3 seconden even doorstarten en lopen met die handel.Alsof hij gisteren nog gereden heeft.

gr Marcel

@saluma wrote:Uit de schorsing betekent dat er gereden moet worden. naa 4 maanden stilstand was het 2 a 3 seconden even doorstarten en lopen met die handel.Alsof hij gisteren nog gereden heeft.

gr Marcel

Beetje late reactie :oops: maar ik denk wel te weten waar je deze foto's gemaakt heb. Volgens mij hebben ze daar ieder jaar een wandeltocht van 40 kilometer.

gr

Marcel

Dankjewel Rik,

Het slapen heeft hem best wel goed gedaan.Vandeweek wordt de remolie ververst.Dit doet een monteur van de Opel,die jongen is echt top!!

Het motorolie verversen doe ik zelf,vindt ik leuk werk,maar dat remolie is ff wat anders en dat laat ik door de vakman doen.Verschil moet er zijn,dacht ik zo.

De Kadett kan dan weer met verse olie deelnemen aan de toerrit in Alphen aan den Rijn in september.Dan is er een Oldtimerdag voor alle soorten en maten en merken auto's.

Hoi Marcel,

ja dat klopt dit is op de Westerkerkweg.Vond het een leuke locatie voor wat foto's.En die wandeltocht is MM loop.

De Kadett krijgt er een merkgenoot bij.

De Volvo V40 moeten we helaas wegdoen omdat er te weinig ruimte in de achterbak is.De kinderwagen kan er niet in zonder gepuzzel.

We hebben gekozen voor een Zafira A 2e generatie 1.6 16V MAXX uitvoering.

Proefrit gemaakt en wat de ruimte betreft is het bijna een spacewagon.

Ook heeft deze Opel bijna alle opties die de Volvo ook heeft,zelfs meer airbag.Over de hele lengte van auto zitten er gordijnairbags in.En niet te vergeten de ruimte achterin is bijzonder te noemen.

Dus volgend jaar bij M&M dronten meeting is deze Za4ra ook van de partij,samen met de overgrootvader van hem,de Kadett E.

Aanstaande vrijdag kunnen we hem ophalen bij de Opeldealer!!!

Terug
Naar boven