• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kadett E Cabrio Topic

vind het bij jouw niet eens misstaan met rubbers ...zijn wat subtieler bij mij waren et meer plakaten:P

ik kon ze er zo aftrekken aangezien de auto in 2006 ergens nog gespoten is denk ik

hoefde niet eens veel met stickerremover te werken

lipje staat er veel nette onder trouwens dan je vorige lip

ik heb ook sinds maart een E cabriotje

het is een 1.6i uit 93.

en nou had ik een vraag erbij...

de achterruitjes kunnen maar tot een bepaalde hoogte omlaag is dit bij alle Ecabrio's zo of bij enkele..

en kan dit verholpen worden.. ik vind het namelijk netter als alle ramen helemaal open kunnen..

hierbij even gauw wat fotos....

zoals ik hem kocht

cabrio.jpg

bumperstrippen wit gespoten

Afbeelding408.jpg

sierplaat Kadett achterop en bumper met dubbele mistlampen

Afbeelding407.jpg

ander dakje erop.. en achterlichten witte streepjes gegeven

Afbeelding430.jpg

de zeikant alleen worden de stootstrippen er nog afgehaald en de skirts wit gespoten

Afbeelding435.jpg

origineel gepost door lambo452

ik heb ook sinds maart een E cabriotje

het is een 1.6i uit 93.

en nou had ik een vraag erbij...

de achterruitjes kunnen maar tot een bepaalde hoogte omlaag is dit bij alle Ecabrio's zo of bij enkele..

en kan dit verholpen worden.. ik vind het namelijk netter als alle ramen helemaal open kunnen..

Hallo lambo452,

Dat de achterruitje niet helemaal omlaag gaan is normaal bij alle modellen van Opel. Dus ook bij de Cabrio. Ik ben ook van mening dat het netter is als de ruitjes helemaal omlaag gaan.

ow owke.. want ik was laatst bij een jongen voor een windscherm op te halen.. en het verbaaste hem dat de raampjes niet helemaal open konden.. hij had er zelf ook een gehad maar hij heeft verder niet gezegt of ze bij hem wel of ook niet konden.. maar ik haalde eruit omdat hij zich verbaaste dat hij het wel kon :S

dit is mijn kadett

kheb um van kadetD over gekocht in aug.

dit heb ik dr aan gedaan..

andere wielen, achterplaatje, lere stoelen, nieuwe neus dr op ( had ongeluk dr mee gehad ), spoilertje, spiegels

GroteFoto-4LLAFS4O.jpg

GroteFoto-ZXCFJY7S.jpg

GroteFoto-4Z4PNLQ3.jpg

verdere planning.. verlagen 60 x 40

en andere achterbumper / lipje

hier mijn cabrio dan , is redelijk origineel nog, maar heb al heel wat plaat werk verzameld en onderdelen verzameld om hem eens goed op te knappen.

P1010997.jpg

P1010556.jpg

ik zal hier even een paar foto,s van mijn kadett gsi cabrio plaatsen zo als jullie kunnen zien is deze na een restauratie toe aan de opbouw fase gekomen in mijn schare vrije tijd die ik nog heb ben ik bezig met deze wagen om hem op te bouwen :vertag

DSCF2600.jpg

DSCF2593.jpg

voor sommige is deze cabrio nog een bekende wagen hij was tot een paar jaar geleden nog rood :kewlpics :kewlpics

@leo , das wel een mooie , is toch ook restauratie topic van , bij een schade bedrijf? dacht tie wel eens gezien te hebben

klopt die staat bij erwin peters in lochem op zijn site :thumb

nu staat deze cabrio in den haag dan en ben er druk mee bezig :D

bij deze ook maar even mijn cabrio

zo gekocht

5-1.jpg

later tijdens de zomer(2010)

IMAGE_371.jpg

IMAGE_370.jpg

toch wel wat roestgaten e.d dus mocht hij onder het mes

momenteel nog aan bezig alleen mag er een nieuwe laklaag op want dus is me helaas niet goed gelukt (eerste keer )

2011-09-03145547.jpg

2011-09-03145532.jpg

specs:

2.0 8V (nog wel 2.0 16V of toch ook een 2,5 V6)

rieger gts body

dz exclusive 9x16 rondom

astra G dashboard

vectra 2000 digidash

verder word er nog wel t een en ander verder gedaan

maar eerst me civic klaar voor de winter dan de 3.0 in de champion en dan pas verder met de cabrio

Ik ben pas net actief op het forum wel veel gevold hier bij ook mijn cabrio

Kadett 2.0 edition uit 1993

Specs:

C20NE 130.000

CruisControl in aanbouw

Champion leer voor stoelen stoelverwarming

skai leer achterbank zelf gemaakt

alpine navigatie /media systeem

astra H zei knipper lichten

zo veel mogelijk origineel

Nu wat foto's proberen te plaatsen

http://4.media.hyves-static.net/1462236779/6/YtjK/0/img1462236779.jpeg" onclick="window.open(this.href);return false;

http://7.media.hyves-static.net/988729094/6/ijxK/0/img988729094.jpeg" onclick="window.open(this.href);return false;

http://4.media.hyves-static.net/129158483/6/i-Hr/0/img129158483.jpeg" onclick="window.open(this.href);return false;

http://1.media.hyves-static.net/129158480/6/QODf/0/img129158480.jpeg" onclick="window.open(this.href);return false;

Sinds afgelopen zaterdag hebben wij onze eerste cabrio in bezit. Een witte 2.0 gsi.

Weet nog niet hoe ik een foto kan plaatsen als ik het weet zet ik hem op deze site

Dit is sinds vorige week zaterdag onze cabrio. 101500 km op de teller. auto heeft in 10 jaar 9000 km gereden. Door deze auto is mijn hart weer sneller gaan kloppen voor gsi. Dit jaar mijn '87 hb gsi klaarmaken voor als hij volgend jaar wegenbelasting vrij word. De hb is een orginele nederlandse auto.

Foto-LW3YVA6V-D.jpg

Terug
Naar boven