• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kadett E Champion interieur compleet.

KadAstra-EF

Woont hier bijna
Dag Medeforummers,

Mischien een rare gang van zaken maar ik wil de mensen die op zoek zijn naar Championinterieur van de Kadett E erop wijzen dat er op Marktplaats zo'n interieurset wordt aangeboden.

IK HEB NIETS MAAR DAN OOK HELEMAAL NIETS MET DE VERKOPER TE MAKEN. IK DOE DIT OM MIJN MEDEFORUMMERS TE HELPEN/TIPPEN.

Hier de link:

Groet, Rik

Bekende foto's.

Herkenbaar aan de ontbrekende bevestiging voor de achterbank in t midden.

Zelfs de prijs en de aangeboden delen zijn hetzelfde als de set die hier al geruime tijd wordt aangeboden.

Oh,sorry.

Dus ik ben "oud nieuws" aan het vertellen ? :(

Valt mij wel op dat het al geruime tijd te koop staat terwijl ik toch regelmatig lees dat men op zoek is naar dat soort interieur...........

Vandaar ook mijn mededeling hier

Rik

Bekende foto's.

Herkenbaar aan de ontbrekende bevestiging voor de achterbank in t midden.

Zelfs de prijs en de aangeboden delen zijn hetzelfde als de set die hier al geruime tijd wordt aangeboden.

Oh,sorry.

Dus ik ben "oud nieuws" aan het vertellen ? :(

Valt mij wel op dat het al geruime tijd te koop staat terwijl ik toch regelmatig lees dat men op zoek is naar dat soort interieur...........

Vandaar ook mijn mededeling hier

Rik

Maakt niks uit Rik :D

Er zullen ook best veel mensen heel gelukkig mee gemaakt kunnen worden,alleen heeft niet iedereen er 650 harde euro's voor liggen.

Maakt niks uit Rik :D

Er zullen ook best veel mensen heel gelukkig mee gemaakt kunnen worden,alleen heeft niet iedereen er 650 harde euro's voor liggen.

Terug
Naar boven