• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

kadett e dubbele vierkanten koplampen

de ex turbo van johan (zwarte gsi )

die heeft trouwens geen knipperlichten meer (of iemand moet ze hebben gemaakt want johan had dat nie gedaan)

tis een paarse gsi, stond in de verbouwing is nog niet klaar gaat weg wegens tijdgebrek d8 ik

ow die

ja die ken k ook althans nie dat ie paars was maar het casco stond pas op mp

maar je hebt gelijk hij had ze er wel bij gezet in de odvertentie

origineel gepost door Van het Ende Customs

reserveer ook maar een set vor mij

heb ik iets gemist:vertag

gaat dat dan door?

ja ik heb er idd ook 2 setjes. mijn foto stond er al bij. ik was die gast die op marktplaats die 2de set had gekocht. erg zeldzaam. maar ik zou gewoon ebay in duitsland in de gaten houden.

ik snap eerlijk gezegd niet dat iedereen die zo mooi vind. of is het gewoon dat ze zeldzaam zijn en zoveel waard zijn. heb hier ook nog een setje liggen maar sta er echt niet op te springen om ze in tebouwen. vind hem met de smoke knippers en smoke koplampen ook strak staan. ik heb die hirschcars ooit eens aan een vriend van mij laten zien,weet je wat die zij, je gaat die lelijke dingen toch niet in je dettje zetten he:wtf toen moest ik er wel bij zeggen dat die dingen wel 500 euro waard zijn:jerry ik wil ze bij mij er inbouwen gewoon dan maar dat ze zo veel waard zijn en zeldzaam zijn. maar kwa looks weet ik het nog niet. de leeken onder ons (geen opel kenners)zullen wel zeggen wat zijn dat voor lelijke koplampen:P

klopt frenk dat zeggen er heel veel

hier bij onze club zeggen ze het ook maar vind het met de rieger set wel mooier dan orginele lampen aangezien die bumpert van mij ook redelijk vierkant is

maar k ben er mee bezig t kan alleen even duren

meschien een ideetje voor als jullie ze gaan namaken. om ze meschien wat dieper te laten invallen. zodat ze zonder problemen onder een verlengde motorkap passen denk dat de meeste onder ons die ze erin zetten tog ook een verlengde motorkap hebben:thumbup

nou ik zie dat iedreen er echt mee bezig is ....als de prijs niet te gek is zou ik ook wel een setje willen bestellen...als het kan.....ik zoek ik zoek maar vind niets....nou ik hoor het graag..alvast bedankt hoihoi:wors:D

ik ben er nog mee bezig

en gaat denk ik wel goed komen alleen de prijs kan ik nog niets over zeggen

tsja dieper in laten vallen moet k even gaan meten e.d

Terug
Naar boven