• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

kadett e dubbele vierkanten koplampen

origineel gepost door Ronaldo

origineel gepost door martijn_maja

origineel gepost door jblfreak

zoiets he

en gelijk patent op vragen haha

als dat nog kan want de naam bestaat al ondanks het fallisement. als het produkt al patent heeft en er is naamsbescherming op dan kan het nog wel eens spannend worden..........

daar heb je gelijk in ronaldo, maar ik mag er als het goed is kopieen van maken alleen de naam niet.

origineel gepost door frenkie

hebben die lampen ooit orgineel in een apparte uitvoering e kadett gezeten ? of heeft hirschcar design die als accessoires geleverd voor de kadett. vind het maar raar om ze als passend te krijgen in de kadett dat je dan moet gaan slijpen.

is een accesoir geweest net als spoilers enzo

gr,martijn

origineel gepost door Small Sexy

Kleine update, voor diegene die rijk zijn:

Staat een chassis te koop, met zulk stel koplampen. Miss doet ie ze wel apart weg.

Sjupke`

dik een jaar geleden ben ik by jurgen een achteras op wezen pikken, toen stond de dett er al zo by.. echt zonde

origineel gepost door martijn_maja

origineel gepost door jblfreak

zoiets he

en gelijk patent op vragen haha

als dat nog kan want de naam bestaat al ondanks het fallisement. als het produkt al patent heeft en er is naamsbescherming op dan kan het nog wel eens spannend worden..........

weet jij alles van of niet ron

ik heb inderdaad eens wat last gehad met een speciaal beugeltje die ik na gemaakt had en op me donder kreeg van een amerikaanse firma omdat ik die beugel ook weer verkocht in de States :wub het waren maar 42 stuks á $215 en hun produceerden er wel wat meer aan de lopende band......alwel hebben ze toen een wijziging die ik had aangebracht gebruikt en heb het maar gelaten voor wat het was. octrooi...patent en naamsbescherming is een hoop ellende:cry.................maar ik denk dat als je zo eens bij tijd en wijlen zo'n koplampensetje maakt dat er geen haan naar kraait......

octrooi...patent en naamsbescherming is een hoop ellende:cry.................maar ik denk dat als je zo eens bij tijd en wijlen zo'n koplampensetje maakt dat er geen haan naar kraait......

Zolang je zoiets maakt voor eigen gebruik zal er geen haan naar kraaien.

Als je ze in serie gaat maken om verder te verkopen, kan je wel eens last gaan krijgen.

Terug
Naar boven