[rquote=1882667&tid=143602&author=nl-tuning]Had toen der tijd deze rooie mattig er bijna bij gekocht, de tijd dat ik met mijn blauwe bezig was, die rooie had 10 jaar in een schuur gestaan, man had gezondheidsproblemen dacht ik, de auto had minder dan een ton op de teller en is toen weggegaan voor zn 3rooitjes,, maar goed deze eigenaar was me net voor hahaha.
Blijft gaaf zn mattig,
Groeten Nick[/rquote]
Heeft een poos op 't industrie-terrein van Epe gestaan... toen die op MP stond, stond die in een garage aan de Beekstraat... deze man heeft tegenwoordig een Antara.
(kom ik elke dag langs... dus ik stalk 'm niet
)
De Mattig staat tegenwoordig in de Vogelbuurt te Vaassen, eigenaar is een bekende in de drag-races...
Dat 't goed gaat komen met deze Kadett geloof ik wel... die jongen spendeert elke vrije minuut aan z'n auto's.
Blijft gaaf zn mattig,
Groeten Nick[/rquote]
Heeft een poos op 't industrie-terrein van Epe gestaan... toen die op MP stond, stond die in een garage aan de Beekstraat... deze man heeft tegenwoordig een Antara.
(kom ik elke dag langs... dus ik stalk 'm niet
De Mattig staat tegenwoordig in de Vogelbuurt te Vaassen, eigenaar is een bekende in de drag-races...
Dat 't goed gaat komen met deze Kadett geloof ik wel... die jongen spendeert elke vrije minuut aan z'n auto's.