• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

kadett e kachel

haha jha de dynamo is vervangen en doet het supergoed. 13.8 volt dus das geweldig

nou alleen nog een keer de thermostaat vervangen alleen die zit dus achter de db riem :(

riem ligt er 12000 km op:( maar die word vervangen

als je stilstaat is de kachel veel warmer en komt hij uit het blauw. al sje gaat rijden zakt hij terug

warmer motor is ook veel zuiniger he

ricky

de achteruitvervarming doorgemeten. ik krijg op de schuifstekkers stroom die naar die banen gaat denk dat het iets in die klep is alleen kan nooit veel zijn joh. lijk me sterk dat al die banen kapoit zijn

@rickykadett wrote:zeg rik.. ik heb vandaag die paravaan weggehaald en zag de kachelmotor zitten.. alleen niet een blok, zoals ik dat verwacht had

er zit een klein groen dingetje op wat lijkt op eem grote batterij, 3 draden erop en 1tje flink gesmolten en cosorie,

alleen is dat ding los te vervangen of niet? omdat de draden vast zitten aan de motor en het lijkt me niet dat je daar aan moet knippen?

dat je dus heel de kachelmotor moet vv?

een 2e hands is 35 euro dus dat is geen probleem maar toch

oja, het lampje van de achteruit verwarming brand niet;)

ricky

Op MP bied iemand een kachelmotor aan van een Kadett E.

Je hebt een goede kachelmotor en je kan meteen zien waar de weerstand zit zoals je eerder vroeg.

http://auto-onderdelen.marktplaats.nl/opel-onderdelen/479841406-kachel-motor-opel-kadett-e.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Rik :)

ging net de kachel halen voor de kadett en kijk eens wat ik zag :O

een corsa en een d kadett haha

let niet op mijn wielkasten, dat is het eerste wat netjes word gemaakt als ik hem heb :)

2s9vry9.jpg

Terug
Naar boven