• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kadett E meeting

Ik kan helaas niet overdag,gezien ik een leidinggevende functie heb.Ik kan dus alleen 's avonds en in het weekend.Een vrijdagavond zou helemaal geweldig zijn.

aankomend weekend kan ik alleen op zondag avond.

aangezien ik de rest van het weekend in assen ben.

bij het TRUCKSTAR FESTIVAL. :thumb :thumb :thumb

@KadAstra-EF wrote:Maar................................

Dan komen er maar 5 Kadettjes zover ik het uit dit topic kan halen.

Tja......

Rik ;)

Precies, hoe gaan we hier echt een leuk kluitje bij mekaar mee krijgen??

Ik denk niet dat je ze alle 2400 bij elkaar krijgt.En ach,mochten het er 10 zijn,is het ook goed.Dan valt er ook niet veel te klagen uit de omgeving van de garage.

Kan mij niet gek genoeg.Heb ik tenminste een leuke en fijne reden om de Kadett wakker te maken,want die is weer in slaap gedondert.

hahahaha

Ja precies, hoe meer hoe beter, maar hoe minder hoe meer aandacht je weer voor mekaar hebt, dus ik vind het allemaal prima.

Oh ja, met 5 auto's ga ik ook de moeite nemen om er heen te gaan (1:30 uur rijden)

peter: erg jammer, wanneer zou je dan wel kunnen ?

Rik ;)

Terug
Naar boven