• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kadett E meeting

Zou leuk zijn als het in oktober is...hoef ik niet een jaar te wachten en ben ik (als het goed is) niet op vakantie op dat moment. Laat maar weten wanneer het is...misschien een idee als de datum bekend is, om iets in het kadett deel te zetten. Bereik je misschien een grotere groep aangezien er mensen zijn die dit pas na de meeting dit topic lezen.

ik probeer ook te komen. dan kom ik wel met de kadett e station. die zullen er vast niet zoveel staan:)

@Lukko wrote:ik probeer ook te komen. dan kom ik wel met de kadett e station. die zullen er vast niet zoveel staan:)

Gezellig!

Laten we wel even dit topic aanhouden voor de komende meeting:

viewtopic.php?f=26&t=178965

Wil eigenlijk ook deze meeting even wat gegevens met wat mensen uitwisselen. Verder kan ik vrij goed aan origineel plaatwerk en andere onderdelen komen, voor wie het handig vind? En ik zou wel wat hulp kunnen gebruiken als mensen mij kunnen helpen aan documentatie, explosietekeningen en partnummers van de Kadett, met alles er op en er aan. Heb zo iets al van de Nexia en de Lanos, en EPC, maar dan enkel van latere modellen. Opel moet toch documentatie hebben gehad, al is het op papier van alle leverbare delen??

Nou ja, groeten en tot de meeting in elk geval!

Terug
Naar boven