• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kadett E sedan Topic

Ik heb er volgens mij een Irmscher achter hangen.. Zal zsm eens foto's knippen en online zetten (zou ik sowiezo nog doen...).

origineel gepost door lambo452

dat wil ik wel eens zien .. heb ik nog niet gezien een irmscher op een sedan...

Heb momenteel geen duidelijke foto's.. Weet ook niet 100% zeker of het een Irmscher is, maargoed hierbij een foto toen we ie flink verlaagd was door een aantal kratjes bier :D..

491929386_6_zrqH.jpeg

De Kadett is pas een maandje weer street-legal.. En moet nog een beetje afgwerkt worden.. O.a. de velgen achter zijn nog te breed, worden nog aangepast. En nog wat kleine dingetjes.. Uhm, waar ook het poetsen van de Kadett bijhoort ;)..

Hierbij nog een donker foto v/d achterkant:

399660272_6_ofMj.jpeg

Zal vanavond even goede foto's maken (maar ook dan is ie nog niet gepoets...)

Grtz Anthony.

ja idd dat ziet er tof uit.. dat bumpertje

maar nu weer gelijk een vraag :D hoe heb jij je achterklep strak gekregen lassen en dan vlak plamuren of gewoon een laag plamuur eroverheen??

ik kijk uit naar de fotos

origineel gepost door lambo452

ja idd dat ziet er tof uit.. dat bumpertje

maar nu weer gelijk een vraag :D hoe heb jij je achterklep strak gekregen lassen en dan vlak plamuren of gewoon een laag plamuur eroverheen??

ik kijk uit naar de fotos

Thnx.

De klep is dichtgelast.. En "vlak" geplamuurd.. (zo gekocht).

Is echter niet helemaal strak, maar goed genoeg..

1e poging mislukte helaas en de "vlakke" klep kon ik voor een prikkie overnemen van iemand (hier van het Forum).

photo36.jpg

Alleen plamuur gaat niet goedkomen, dat blijft niet (lang) goed denk ik..

oke.. want ik wil mijn klep ook eigenlijk strak maken maar dan zit ik weer met het idee van waar laat ik mijn kenteken

op mijn D heb ik hem op mijn bumper gemaakt,

maar ik weet niet waar ik hem wil doen op mijn sedan want je ziet wel eens fotos (zoals deze foto..) dat het aan de onderkant zit.. maar naar mijn idee rij je die er zo af.. als je een leuk heuveltje op moet en je bent een beetje verlaagd

origineel gepost door Sai-Man

Achterkant

Foto-T36QGSAZ.jpg

greets Sai-Man

Helaas was het al schemerig toen ik thuis kwam van het werk, dus de foto's zijn wederom een beetje donker... Daardoor komt vooral het vuil tot zijn recht... Maarjah, zoals eerder vermeld moeten er nog een paar puntjes op de i worden gezet en een keer wassen kan geen kwaad..

492388739_6_ovTR.jpeg

492388585_6_E6tM.jpeg

492388493_6_xacf.jpeg

De nummerplaat zit misschien een beetje vreemd, maar dat is bewust.. Ik wou geen gaten in de bumper en misschien komt er nog een trekhaak onder.. Is nu vaak een gemis...

Grtz Reijnduhrs.

ziet er strak uit die sedan ! die achterbumper heeft wel iets. maar ook die kan ik nergens vinden ?

origineel gepost door Kadettgek

Je kadettje ziet er leuk uit!

is de achterbumper niet toevallig van een vectra a?

t zou kunnen

heb m op mijn sedan ook gehad (vectra A 2000 dan )

lichtjes was hakken en zagen :P

bumperje viel eigenlijk mee

wat ophangpuntjes zelf maken

weet t helaas niet meer precies is 5 jaar geleden

ik had ook geprobeert om die gsi achterlichten erin te krijgen maar toen ik ze er netjes in had kreeg ik een behoorlijke ruimte tussen de lamp en de kofferklep en aan de zijkant sloot dit ook niet netjes over elkaar heen...

hoe heb je dat gedaan dan ??

Terug
Naar boven