• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kadett E SR-43-KD gestolen

RISL

Forumbewoner
Ik quote even een bericht uit het 'Kadett gespot'-topic

@blauwe wrote:Wie o wie heeft mijn blauwe E-Kadett met SR-43-KD gespot, ze hebben hem vorige week gejat van de Koninginnelaan in Nijmegen.

hier is als het goed is het album http://www.facebook.com/sietse.jeweetwel

hij heeft om de voorwielen nep whitewall banden en is nog altijd in de vale blauwe kleur

ik plaats dit berichtje natuurlijk omdat jullie ook een goed stel ogen en oren hebben met voorliefde voor Kadettjes.

Moderators staat het vrij om dit bericht naar het juiste topic te slepen als dit nodig is.

Bij voorbaat Dank,

dank voor het quoten van mn berichtje in het goede sub-forum! ik ben er nog steeds een beetje :wtf van, ondanks dat je goed weet dat het kan gebeuren :(

Zal me ogen open houden, ding komt hier uit de buurt zie ik. Sjit man, wat moeten ze nou toch met zo'n wagentje.... :(

dat klopt, dat heb ik ook gehoord, maar ik moet de auto vandaag nog zien. Is vandaag op transport gezet naar de garage en daar moet ik straks nog even de boel bekijken en laten controleren. Iig een nieuw contactslot moet ik zeker hebben. de benzine zal ook wel op zijn.

Dat zou mooi zijn, alsie helemaal volgetankt zou zijn :D

Maar inderdaad, foto's zijn welkom :kewlpics

P.s. om herhaling te voorkomen zou ik even een 2 aderige draad leggen vannuit dashboard naar bobine

massadraad vd bobine doorknipen en aan de draad leggen

en een schakelaar ergens wegstoppen onder je dashboard ;)

Ja, ik had bij m'n Astra Coupé een kill switch achter het stuur gemaakt. Dus twee sleutels nodig om de auto te starten. Moet 'm nog ergens hebben rond slingeren. Werkt in ieder geval perfect!

Ik had die van mij tussen de brandstofpomp gemaakt, dus niet tussen de bobine.

hier zijn dan 3 fotootjes van de situatie en dan heb ik de sloten van de bestuurders zijde en de achterklep nog niet meegerekend. Hoedeplank bekrast en een hamer kwijt van het gereedschap, alle cassettebandjes (jaja) en lege brillehoes weg! Maar de radio nog wel aanwezig! (Tja cassettedeck , is dat even balen)

Wat dus ook mist nu, is de onderplaat van de stuurkolom, mocht iemand er nog een hebben dan hou ik me aanbevolen :wors . Verder nog geen technisch mankement kunnen ontdekken. Hij is ook rijdend van de autoambulance afgekomen.

Het is wel duidelijk dat er niet veel kilometers gemaakt zijn maar dat er wel zware of grote spullen zijn vervoerd. Toevallig zijn er in de buurt waar de auto is gevonden schuurtjes beroofd, dus tel 1 + 1 maar bij elkaar op.

Kansloze klootzakken joh :fy1

Beter dat je 'm terug hebt, maar het lijkt me wel een raar gevoel..

Succes met de opknapbeurt, krijg je nu ook nog wat van de verzekering?

Gr Colin

Iig bij voorbaat dank, ik zou erg geholpen zijn! Hoe zit dat eigenlijk met sloten, het lijkt welhaast of je de auto beter open kan laten want de portier sloten slopen ze van alle merken. Wat zijn nou de beste, of wat is de meest economische optie (goedkope sloten)? Heeft iemand hier ervaring mee?

Terug
Naar boven