• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kadett E Turbo

rallyastra

Post vaak
Lekker man, weer beetje nostalgie, is toch zeker weer een jaar of 4/5 geleden dat ik voor het laatst een motor in een E Kadett gebouwd heb. Er zit nu een C20XE in met sport nokkenassen en verstelbare poulie's.

Zal morgen eens ff foto's maken van de auto zelf. Motor is gereviseerd aan geleverd door de eigenaar, moest alleen nog wat afbouw werk doen. De F28 heb ik nieuwe synchro's en een sper in gezet.

origineel gepost door Harjan

Oei, dat ziet er allemaal lekker uit zeg!

Ook zo mooi tasje van de Intertoys erbij:vertag

Leuk speelgoed inderdaad! :P

Kadett E turbo :wub:wub

Als ze dit speelgoed verkopen bij de intertoys ga ik er morgen nog heen :P:jerry

Markey

Auto staat nog bij de spuiter voor een nieuwe radiateurbalk, deze was door gerot, en het motorruim wordt gelijk ff opnieuw gespoten.

woepie de poepie... kadett tuning :P

haha blijfen toch leuke wagentjes. en dan nu helemaal met een 16v turbo.

heb al wel in de gaten dat er daar bij de dhz heel wat leuke klusjes plaatsvinden.

gewoon doorgaan niels, super :thumbup

origineel gepost door city77

nou mongooltjes lopen vaak slecht of bijna niet:jerry

nou spreekwoordelijk he :D

maar het gaat echt af geloof me

:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry

het is allemaal gaaf en gaat allemaal erg hard,

ben benieuwd na de nieuwe pics straks:thumbup

groeten nick

Kadett is back !

Nieuwe radiateurbalk er in, origineel Opel :vertag

Kabelboom was al in 1992 overleden volgens mij, die gelijk maar ff een opknapbeurt gegeven.

Sorry geen foto's meer van gemaakt toen hij klaar was. Als ik hem hier een keer weer heb zal ik even een paar foto's schieten. Auto rijd alweer een jaar rond zonder problemen.

Terug
Naar boven