• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kadett E V6

Ik neig toch naar zo'n adapterplaat omdat er dan volgens mij geen steunen veranderd hoeven te worden.

Verder is mijn Kadett een vroeg "non injectie" auto. Kom ik niet in de problemen hierdoor?

Maw, als ik alles uit een V6 Vectra heb, ben ik dan ook qua kabelbomen voorzien?

de motorkabelboom wel.. alles aan de binnenzijde van de auto heb ik geen idee van.. met andere ombouwen hoeft dat niet altijd namelijk..
weet je ook of de remmen,naven en schokdempers passen van een vectra A?? aangezien je met een v6 meer gewicht voorop hebt hangen...

dan zou ik heel de voortrein overnemen.. remmen, naven en schokdempers.. net zo makkelijk.. hoef je niet speciaal opzoek naar andere remmen e.d...

als de schokdempers passen dan zou ik de naven overnemen en dan moet je nog kijken met de assen of die ingekort moeten worden.. anders als je een plaat gebruikt kun je een F16 en F18 bak gebruiken die volgens mij gewoon in een kadett GSI gelevert is dan kun je de assen van een kadett gebruiken dan kun je de remmen van de vectra overnemen als dat de zelfde steekmaat heeft als de kadett en de schokdempers maar niet de naven als de vertanding in de naaf anders is..

ey henri haha

kom hier echt heeeeel af en toe

maar ben weer begonnen aan mijn v6 :yahoo:

Terug
Naar boven