• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kadett E van 88000 Euries

veeel te duur die koopt niemand

Je koopt toch geen kadett voor 88.000euro wat kan je daar al nie mee kopen

die heeft hem nog nie verkocht

:o:o:wtf

greetzz

nou in nog geen 88 duizend jaar.

wat een verkrachting van een kadett cabrio zeg :puke:puke:puke

zo'n goedkope marktplaats bumper erop gadverdamme

er zal ongetwijfeld een zeer mooi geluid uit de stereo komen, maare voor dat geld haal ik een dikke audi :angel:angel

gr vinc

bvb een lotus omega als nieuw profesioneel laten restaureren met alle denkbare opties,is goejekoper en vooral mooier:o:P:hmmz

vgr tonsr

:o:o:o:o daar zit toch zeker een nul teveel of wat?? Voor 9000 euro kan je toch ook wel zo'n auto bouwen...??

Ik kan me wel voorstellen dat die apparatuur duur was, maar de auto zelf ziet er best dhz uit dus daar kunnen de kosten niet inzitten..

Wat een vreselijk gedrocht, dit is geen ombouw maar een verkrachting...Zelfs voor 8000 zou ik hem niet willen hebben...

88 duizend???? en dan zeker met dat hoekje uit het achterlicht???

voor 88 duizen koop ikwel een nieuwe luxe car...en geen gedrocht

hij is wel mooi opgebouwd:),dikke wielen enz, niet iedereen zn smaak en zal idd wel 8800 zijn dat is ie wel waard.

sommige mensen zouden zn wagen graag hebben, dat weet ik wel:agent

groeten nick

daar heb je gelijk in:thumbup, maar sommige hebben de plek niet/ geen zin om te hobbyen e.d. dus kan daar best in komen.

en ach het is een leuk opeltje:D

groeten nick

ieder zijn eigen smaak en idee!"respect"

maar inderdaad zonder die kermis er om en aan zou het best een mooie cabrio zijn!

en een 6 pittertje niet te vergeten!!!

als nou al het goud wat er op zit echt goud is dan is hij het mischien nog wel waard.

kan niet zeggen dat ik het mooi vind.

en kan ook niet zeggen dat het lelijk is.

met hier en daar een aanpassing is die wel weer mooi te krijgen.

Terug
Naar boven