• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

kadett forum opgericht

Wieleman

Post weinig
Bij deze heb ik 'n Opel Kadett Forum op gericht om dat de Opel Kadett de leidraad in me leven is.. Ik ben 'n Opel fanaat in hart in nieren ik heb vele model opel's gereden maar voor De E Kadett heb ik altijd 'n zwak voor gehad en nog king:

maar 'n Forum oprichten alleen voor de E kadett vondt ik wat egoistisch dus van daar het Opel Kadett forum..

Alle modellen en type Kadett's zijn van harte welkom..!!

Ik zou zegge alle Opel kadett rijders welkom op het forum en veel post plezier hier.. :P

Zo ook aangemeld!

Ging niet zo heel soepel... 6 keer bevestegingscode in moeten tikken... MAAAAAR 't is gelukt!:vertag

origineel gepost door Kadett 1.5-TD 4Deurs

Nee, die bevestigingscode is nie simpel...

Je hebt het maximum aantal keren overschreden, probeer later nog eens :hmmz

Straks dus nog ns prob...

haha, ik ben dus niet de enige die loopt te kl*ten met die bevestigingscode :P

origineel gepost door Kadett 1.5-TD 4Deurs

Nee, die bevestigingscode is nie simpel...

Je hebt het maximum aantal keren overschreden, probeer later nog eens :hmmz

Straks dus nog ns prob...

Zelfde hier wat een drama die code :fy1

het is mij eindelijk, na 8 keer :fy1, gelukt om me aan te melden, hoop dat het forum een succes wordt, maar doe wat aan die bevestigingscode!

Thnx Mensen het is Gezellig druk.. ik had nie verwacht dat het de eerste dag gelijk zo zou gaan lopen toppiejoppie..!! ik ben druk met technische info aant verzamelen.. :hmmz

als nog dank jullie wel voor jullie suport..

Terug
Naar boven