• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kadett gaat me verlaten(?)

Zonde zonde zonde...

Als ie weg gaat voor een Manta, neem dan wel een echte Manta met een kont ipv een halve CC Manta. ;)

De Kadett staat hier weer op het pad.De Manta zag er op het oog wel netjes uit.Twee deuren en twee spatborden moeten sowieso vervangen worden.

Aan de onderzijde (hij even op de brug geweest) zag het er redelijk uit,maar bij de kriksteun aan de bijrijderszijde kwam er een gaatje tevoorschijn.De jongen zei dat hij dat nooit gezien had.De andere kriksteun aan de bestuurderszijde was al gelast.

Toen sloeg bij mij de twijfel.Wat moet ik nu.

Ik vindt het leuk om een auto op te knappen,maar met de gedachte in m'n achterhoofd dat ik niet kan lassen en dergelijke,hmmmmm,even goed nadenken dan maar.

Dingen die aan de Manta gedaan moeten worden zijn:

* andere stoelen en bank

* andere portieren

* andere spatborden

* ander dashboard (zitten scheuren in)

kom maar op met opmerkingen!

Aan de ene kant wil ik hem wel,maar dat gaatje he?

wordt vervolgd

gr Marcel.

De Kadett staat hier weer op het pad.De Manta zag er op het oog wel netjes uit.Twee deuren en twee spatborden moeten sowieso vervangen worden.

Aan de onderzijde (hij even op de brug geweest) zag het er redelijk uit,maar bij de kriksteun aan de bijrijderszijde kwam er een gaatje tevoorschijn.De jongen zei dat hij dat nooit gezien had.De andere kriksteun aan de bestuurderszijde was al gelast.

Toen sloeg bij mij de twijfel.Wat moet ik nu.

Ik vindt het leuk om een auto op te knappen,maar met de gedachte in m'n achterhoofd dat ik niet kan lassen en dergelijke,hmmmmm,even goed nadenken dan maar.

Dingen die aan de Manta gedaan moeten worden zijn:

* andere stoelen en bank

* andere portieren

* andere spatborden

* ander dashboard (zitten scheuren in)

kom maar op met opmerkingen!

Aan de ene kant wil ik hem wel,maar dat gaatje he?

wordt vervolgd

gr Marcel.

plaats eens een foto van je kadett

tja een klein gaatje das niets bij een manta hahahaha

'maar hou der wel rekening mee dat je delen van een manta niet op de sloop vind,maar dat je daar wel voor bij iemand moet wezen ,nu zit hier op het forum eddepet007 in het mantadeel die komt uit alemlo en heeft veel liggen tegen leuke prijzen.

enkel vind ik dat wat je beschrijft wat er aan gedaan moet worden toch best wat is ,wand hou wel rekening mee dat je dan ook met spuit kosten van je plaatwerk zit

ik zou der toch nog eens goed over nadenken als ik jou was.

plaats eens een foto van je kadett

tja een klein gaatje das niets bij een manta hahahaha

'maar hou der wel rekening mee dat je delen van een manta niet op de sloop vind,maar dat je daar wel voor bij iemand moet wezen ,nu zit hier op het forum eddepet007 in het mantadeel die komt uit alemlo en heeft veel liggen tegen leuke prijzen.

enkel vind ik dat wat je beschrijft wat er aan gedaan moet worden toch best wat is ,wand hou wel rekening mee dat je dan ook met spuit kosten van je plaatwerk zit

ik zou der toch nog eens goed over nadenken als ik jou was.

@mantadevil

met toch wel gepaste trots een paar foto's van mijn Kadett.

OpelKadett215.jpg

OpelKadett214.jpg

OpelKadett213.jpg

OpelKadett212.jpg

OpelKadett197.jpg

Ik ben me er terdege van bewust dat het een hoop werk is en dat hij natuurlijk gespoten moet worden.Ik denk er nog steeds over na.

gr Marcel.

@mantadevil

met toch wel gepaste trots een paar foto's van mijn Kadett.

OpelKadett215.jpg

OpelKadett214.jpg

OpelKadett213.jpg

OpelKadett212.jpg

OpelKadett197.jpg

Ik ben me er terdege van bewust dat het een hoop werk is en dat hij natuurlijk gespoten moet worden.Ik denk er nog steeds over na.

gr Marcel.

tja als ik eerlijk ben zou ik deze kadett niet willen ruilen rtegen een manta met werk

ziet er toppie uit man.

zoek dan even verder naar wat anders ,mocht je van de kadett af willen

of hij moet geld bij leggen.

wand reken maar uit

interieur 100/250 euro ligt er aan wat je hebben wil standaard of recaro let op achterbank is anders als van coupe

setje goeie deuren is ook een 100/200 euro ligt er aan bij wie je ze haalt ,let op ramen zijn anders van een coupe dus eigen ramen omzetten

spatborden 100/150 euro

dachbord 50/75 euro

kortom ben je zo weer wat extra centjes armer voor je hem redelijk heb dan nog je spuitwerk

weet niet welke kleur de manta heeft en heb je daar ook een foto van ??

tja als ik eerlijk ben zou ik deze kadett niet willen ruilen rtegen een manta met werk

ziet er toppie uit man.

zoek dan even verder naar wat anders ,mocht je van de kadett af willen

of hij moet geld bij leggen.

wand reken maar uit

interieur 100/250 euro ligt er aan wat je hebben wil standaard of recaro let op achterbank is anders als van coupe

setje goeie deuren is ook een 100/200 euro ligt er aan bij wie je ze haalt ,let op ramen zijn anders van een coupe dus eigen ramen omzetten

spatborden 100/150 euro

dachbord 50/75 euro

kortom ben je zo weer wat extra centjes armer voor je hem redelijk heb dan nog je spuitwerk

weet niet welke kleur de manta heeft en heb je daar ook een foto van ??

Als je deze ruilt tegen een Manta met werk zou je eigenlijk een schop onder je hol moeten hebben. Een E in deze staat en zo orgineel is uniek man. Besef wat je hebt maar besef je nog meer wat je terug zou willen kopen..

Houden deze Kadett, en anders aan een echte liefhebber verkopen die hem in deze staat bewaart.

Als je deze ruilt tegen een Manta met werk zou je eigenlijk een schop onder je hol moeten hebben. Een E in deze staat en zo orgineel is uniek man. Besef wat je hebt maar besef je nog meer wat je terug zou willen kopen..

Houden deze Kadett, en anders aan een echte liefhebber verkopen die hem in deze staat bewaart.

Heren en jongens,

ik heb de ruil geannuleerd.Het gaat niet door.Bij nader inzien wat jullie neergezet hebben,blijft de Kadett (voorlopig) hier staan.

De reden is eigenlijk dat ik een wat oudere Opel wil en dat ik daar wat aan wil doen wat mij in m'n macht ligt.

Ik kan geen motoren uit elkaar halen en weer inbouwen.Maar wel wat dingen die het interieur betreft en dat soort zaken.

Dus ik heb de Kadett nog gewoon in m'n bezit!

groetjes Marcel.

Heren en jongens,

ik heb de ruil geannuleerd.Het gaat niet door.Bij nader inzien wat jullie neergezet hebben,blijft de Kadett (voorlopig) hier staan.

De reden is eigenlijk dat ik een wat oudere Opel wil en dat ik daar wat aan wil doen wat mij in m'n macht ligt.

Ik kan geen motoren uit elkaar halen en weer inbouwen.Maar wel wat dingen die het interieur betreft en dat soort zaken.

Dus ik heb de Kadett nog gewoon in m'n bezit!

groetjes Marcel.

Goede keus! Ik heb ook een tijdje gedacht dat ik zeker een keer een belastingvrije zou kopen, maar zo enorm duur is wegenbelasting nou ook weer niet, belangrijker is dat je een mooi exemplaar in je bezit hebt. :thumb

Goede keus! Ik heb ook een tijdje gedacht dat ik zeker een keer een belastingvrije zou kopen, maar zo enorm duur is wegenbelasting nou ook weer niet, belangrijker is dat je een mooi exemplaar in je bezit hebt. :thumb

Terug
Naar boven