Ondanks het verkeerde topic.....Die Kadett is van mij....
Is een matzwarte Kadett GSI C2.0NE,waar nu nieuwe achterschermen,nieuwe binnenschermen voorkant,nieuwe dorpels en nog andere dingen roestvrij zijn gemaakt.
Na een hoop gehobby heeft hij dus een witte GSI voorbumper met zwarte Zender voorsplitter en zwarte Cupra splitter.Wit rechter voorscherm met T4 rooster.Twee rode Nexia deuren.Witte Mattig sidescirts met zwarte extra vleugeltjes,zwarte M3 spiegels,Paarse strakgemaakt achterklep,rode GSI spoiler,witte extra spoiler bovenkant klep,zwarte GSI achterbumper met cupdifusser en extra zwarte onderlip.En het nodige in de grondverf met spuitnevel en spuitnevel van de klep en deuren die aan de binnenzijde in de kleur staan...ook verschillende kleuren plamuur zie je zitten......Flink geschuurd,dus een echte matte kameleon.......
Als hij klaar is word hij wel 1 kleur hoor.....Grijs(niet zilver)met zwarte Cupra onderlip,zwarte vleugeltjes onder sidescirts en zwarte achteronderlip ,zwarte Nexia kapjes,zwarte deurstrips,zwarte dakrails.
Tevens blijft het racegaas in de bumpers ook zwart.
Remklauwen,schokbrekers en veerpootbruggen worden geel.
Velgen blijven zwart.
Achterlichten en mistlampglas zijn smoke,net zoals de koplampen en knipers gaan worden.
Het geheel word dus een Opel Sport thema met opel sport striping en logo's
Motor word eruitgehaald en geheel gereviseerd en licht getuned.Motor word geheel zwart in grijze motorruimte met gele accenten(alle reservoirs,veerpootbrug,oliedop en pijlstok)
Interieur en kofferbak zijn bijna klaar met Champion interieur(voorstoelen niet meer zo fraai....toekomst plan...)
Nu nog wachten op mijn collega met loods die mij met de rest(motor/onderstel/strakzetten en spuiten)gaat helpen.....geduld is een schone zaak...
Maar goed....heel mijn levensverhaal in het verkeerde topic...hahahaha
Dannis