• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kadett GSI 16V Supercharger Circuit Project

@blue-mission wrote:

Originele Kadett GSI 16V op kenteken.

* Goed werkende 16V Digidash + Check control

wat is er aan de and met je checkcontrol?

ik heb ik het verleden meerdere weer aan de praat gekregen (ik ben oud lid van kadett gsi club holland), ik wil je wel evt. helpen ik woon in heemskerk.

{ik rijdt in de buurt met een zilvergrijze Zafira OPC}

waanzinige kadett overigens! :thumbup

@Hans misschien dat je tips hebt voor mij want bij mij werkt tie niet, tis een 16v motor in 8v gsi , enig idee waar ik moet gaan zoeken? Sorry voor deze offtopic vraag -offtopic

@blue-mission wrote:leuk je even gesproken te hebben vandaag hans,

ja top man, echt mooie kadett heb je!, mocht een keer wat hulp/tools ofzo nodig hebben weet je me nu te vinden OM DE HOEK! :D :thumb

@mark, check de printplaat, de behuizing drukt op de printsporen, die veroorzaken minisculle breukjes!, checkcontrols uitwisselen van 8 naar 16v geehft b.v. hoog uit een brandend lampje op van een optie die er niet op zit zoals ABS zover ik weet.

terk em uit je dash open hem en bekijk de print banen bij de aansluitingen, en op beschadigingen, een gevonden, ff doorsolderen king:

geweldig GSI-kadetts :thumb

zulke mooie+stoere auto's worden helaas niet meer gemaakt :(

Kadett bumpers monteren! Van mij mag je gratis al een GSI voorbumper hebben (zonder mistlampgaten), alleen wel even afhalen op Texel :jerry

@blue-mission wrote:texel is geen probleem das wel een leuk toertje, wat zijn de kosten van de boot ?

€ 35,- en op dinsdag t/m donderdag € 24,50 ;)

Mocht je interesse hebben/houden zie ik het wel in een pbtje!

Deurtje voor de kadett geregeld,

want aan 1 kant zit er een lelijke deur in,

begonnen met strakmaken en uitblokken,

IMAG0292.jpg

heb een mantzel voorbumper lip gekocht, ook een sjf achterlip,

deze komen op originele bumpers, echter alleen zonder mistlamoen voor er achter,

de aangelaste booskijkers blijven,

blanke lak is ook besteld grondlak heb ik nog liggen,

van de week het nieuwe kleurtje eens laten maken, en mn kleppendeksel spuiten om te kijken of hij bevalt,.

tja mn astra is bijna al het mogelijk al aangedaan ( op een snelblok na maar daar is hij te laag voor )

dus dan verder met een kadett ( wilde ik eigelijk als eerste wagen hebben )

weer lekker aan het customizen voor de kadett geweest, Nieuwe Mantzel lip en gebruiker sfj lip binnen gekregen.

ook mistlamp gat dichtgewerkt. en voor de opvallende kijker, gaat de kentekenverlichting ook dicht.

cam2.jpg

cam3.jpg

cam4.jpg

cam5.jpg

cam6.jpg

cam7.jpg

Terug
Naar boven