• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

kadett gsi 2,5 V6

gister weer even wat aan het maken geweest voor de V6 kadett

aangezien er weer een astra G dash inkomt ben ik maar een midden console aan het verbouwen geweest

er moest een dubbel din in gaan komen en ergens moest ik me olie temp meter kwijt voor de V6 (aangezien de interne olie koeler is afgesloten en er een externe in zit )

weet alleen niet of ik een dubbel din radio doe of een car pc (k heb ook nog een dongel dus is opzich wel leuk

hier een foto

IMAG0305.jpg

gewoon niet

is voor de rieger V6 en die komt echt met de winter niet buiten haha

evt kan t altijd op de kachel unit nog

verder weet k niet echt een nette plek voor meters (behalve de a-style dan )

Die kachelknop kan je ook om een andere manier maken....

een schuifknop oid. Kan wel eens makkelijk zijn hoor, vooral op sommige avonden ;)

als die wagen eenmaal klaar is heb ik echt geen kachel nodig

de wagen staat dan al verwarmd haha

morgen (als ze er zijn ) ff co en voorkeuren dan rdw:P

gister avond even met een maatje naar me magazijn geweest om even 2 motoren in de bok te hangen

1x c20xe

1x x30xe

:P

de c20xe word uitalkaar gehaald voor nieuwe pakkingen e.d en misschien gelijk setje webers er op voor in de cabrio(c20ne is t net niet vind ik persoonlijk )

de x30xe gaat uit elkaar (heb alleen onderblok ) en nieuwe pakkingen e.d carterpan van een 25xe e.d en vast opbouwen voor in de champion

net even wezen kijken hie het er voor staan maar komt goed moet alleen voor de 3.0 2 koppen hebben aangezien de mijne geen kleppen meer heeft

vandaag weer even wat aan de v6 doen

stukje dorpel lassen

zaten 2 kleune gaatjes in dus toch maar even doen

t was niet spectaculair rot maar t idee he

ook even 1 kant nieuwe achter remblokjes er in gooien (andere kant is al gedaan )

weet nog niet precies wat eigenlijk

zal wel iets worden van kenwood pioneer alpine o.i.d. (moet natuurlijk wel goed zijn )

kan ook gebeuren dat er een carpc in komt haha

net nog even met de v6 gereden maar moet echt worden uitgelijnd ding is echt een dwijl op de weg momenteel haha

vandaag weer even verder aan de V6

ff naar de uitlijning kijken

stuur staat scheef

en remmen vind k ook niet echt super op t moment (misschien even turbo's er onder of ontluchten )

stuurtje van de v6 staat ook weer recht :P (als t goed is )

verder even met de cabrio bezig geweest met de achterste panelen omdat t leder door de warmte er af was gekomen

foto's maak k nog wel even

bij deze nog een foto van de achterpanelen in de cabrio

alleen moet er nog even een afwerk stripje tussen het leder en de stof

IMAGE_311.jpg

ook heb ik iets anders gedaan

de rieger body op MP gezet voor interessen

dit omdat ik het toch zonde vind om een orginele knetter harde GSI champion de slijper in te zetten

krijg alleen biedingen van 600€ en daar gaat het toch niet voor weg als t weg gaat

mocht ik er een goede prijs voor krijgen is t wel en komt er een ander lief speeltje in de cabrio ?:angel:angel

origineel gepost door jblfreak

gister avond even met een maatje naar me magazijn geweest om even 2 motoren in de bok te hangen

1x c20xe

1x x30xe

:P

de c20xe word uitalkaar gehaald voor nieuwe pakkingen e.d en misschien gelijk setje webers er op voor in de cabrio(c20ne is t net niet vind ik persoonlijk )

de x30xe gaat uit elkaar (heb alleen onderblok ) en nieuwe pakkingen e.d carterpan van een 25xe e.d en vast opbouwen voor in de champion

net even wezen kijken hie het er voor staan maar komt goed moet alleen voor de 3.0 2 koppen hebben aangezien de mijne geen kleppen meer heeft

Jeetje man!

Ga je nou nog groter in de Champion? Goed bezig!

Goed nieuws trouwens, m'n turbo doet 't!

Snel alles afbouwen en naar de spuiter...

Groet, Ravi

Terug
Naar boven