origineel gepost door jblfreak
reactie terug van de rdw
Geachte heer Van Dijk,
In reactie op uw e-mail, bericht ik u het volgende.
Het is niet mogelijk om de Deawoo Nexia een kenteken van de Opel Kadett te geven.
Dit is omkatten van een voertuig en dit is niet toegestaan ook al zijn de voertuigen niet afkomstig van diefstal.
Een voertuig krijgt eenmaal een identiteit en deze kan niet gewijzigd worden.
Een kentekenbewijs wordt aan een voertuig gekoppeld en dat zal ook niet meer veranderen.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben genformeerd.
Met vriendelijke groet,
Medewerker Klantenservice RDW
helaas niet mogelijk
van t weekend begin ik aan het dak
en dan maar verder kijken hoe of wat
Na al die jaren kan ik jullie wel verklappen dat mijn grey illusion ook op een nexia gebouwt was.dit idd met de redenen dat als je echt jaren met je dett wil rijden en xtreme gaat ombouwen wil je natuurlijk geen roest hebben.een nexia bied de idieale basis.ik kan je wel vertellen dat als je hem zo wil ombouwen dat niemand het merkt zoals bij de mijne

dan ben je wel even zoet.ik heb alles vervangen waar je de nexia aan herkent zoals schutbord echt compleet voor het oog natuurlijk maar ook voor de aanjager aansluiting.,achtertussen paneel,lampenhoeken,voorfront en verschillende gaten en naden die de nexia extra heeft in de motorruimte verwijdert.ook deur schakelaar aansluiting voor interieur moet verlegt worden die ligt bij de kadett in de a stijl en bij de nexia in de b stijl.ook de onderste radiateur balk is iets anders maar met een gat bij boren idieaal voor de c20xe radiateur.en je hebt 2 ssleep ogen aan de voorzijde.ook heb ik de complete kabel boom omgebouwt,en natuurlijk het nummer.
de nexia heeft ook de achterschermen heel netjes afgekit standaard in de klep opening,dat heb ik natuurlijk zo gelaten.
het mooiste was een keer dat de jury de kitnaden zag en mij een compliment gaf voor het mooie afkitten
ook kreeg ik het warm toen ze in bochum op de grond gingen liggen voor de jury met spiegel en lamp,,,maar niemand die nog wat kon zien
ook de eerste keer toen ik op apk ging bij mij op het werk(waar ze dit ook niet wisten van mijn wisseling)heb ik gelachen. de keurmeester had ik verteld dat ik de bodem tegen roest behandeld had,hij kon kijken wat hij wou maar had nog nooit zo'n gave bodem gezien bij een kadett(ook geen bitumen gebruikt he).
er was maar 1 iemand op een meeting die was opgevallen dat ik eerst een schuifdak had en nu ineens niet meer.heb maar gezegt dat ik sunroof niet mooi vond en de dakplaat verwisselt heb.
en zo nog meer mooie dingen.jammer dat ik hem niet meer heb:cry
ik ben naar de rdw gegaan en heb de nexia laten uitvoeren naar het buitenland en kreeg toen daar mijn vrijwaring die ik naar de oude eigenaar stuurde,ik heb dus nooit een nexia opnaam gehad.en mijn kadett nummer eringezet zonder het door tegeven aan de rdw.
ik kocht een keiharde nexia voor 500 euro met kapotte motor.
ik zou voor de nexia kiezen en niks door geven.......is toch ook restauratie.
groetjes tim