• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

kadett gsi 2,5 V6

Weet je wat voor hoeren weer t de laatste tijd is geweest haha

k moet de v6 ook nog een keer wassen buiten en binnen

zal deze week nog even een filmpje posten van de dett v6

van t weekend denk k even de kooi er in schroeven (ligt zelfs nog los achterin. vond de politie ook leuk zaterdag toen ze me met de v6 aanhielden haha

zegt me maatje die mee was van ja die jongen ken nog nie zo goed rijden haha

even een filmpje gemaakt :P

motor is op bedrijfstemp alleen geeft t dash t niet goed aan (blijft daar ook steken na bijna een uur rijden )

in t filmpje hoor je een ijzer geluid want las nog t een en ander in de wagen los :P

filpmje

vandaag gekeken om de kooi er in te zetten maar kreeg t niet voor elkaar haha (was ook alleen )

dus alles maar weer normaal gemaakt en kooi in opslag kijk er van de zomer wel naar als k weer met de cabrio rijd

verder de wagen vanbinnen maar weer eens grondig schoongemaakt want t was al weer even geleden :P

nu is ie weer als nieuw

gestofzuigd gewassen en leder netjes ingevet

hoedenplank weer netjes gemaakt en wat kleine dingen gefixt :P

vanaaf even de buitenkant wassen in de wasbox en morgen maar even kijken of ik me voorvelgen een beetje redelijk kan krijgen door de remstof :(

gister weinig gedaan

alleen even een nieuwe grill gekit en de oliekoeler gecheckt wat de koppeling van de slangen lekte een beetje

wilde nog wel meer gaan doen maar door dat er weer eens mensen op het forum zijn die de afspraken niet nakomen is er niets van gekomen :argue

zou iemand een motor op komen halen maar 2x andere dag afspreken en gister niets meer te horen gekregen en reageerd ook nergens meer op

dus c20xe blok gaat waarschijnlijk de cross in

Terug
Naar boven