kaneelschep
Woont hier bijna
29-7-2008 op 09:33
k heb hem gister.. (niet vandaag maar goed) helaas tegen een honda concerto gezet bij het stoplicht omdat die koe!!!$%#%#%^ eerst optrok net zoals iedereen en toen opeens de motor liet afslaan ofzo en heel hard tot stilstand kwam met mij ertegenaan.. :argue
Dit had ik 29-7-2008 geschreven,.
Maar na te lang stilgestaan te hebben is de GSI dan eindelijk weer heel!!
Hij is weer helemaal recht en gespoten en ook is alle roest weggehaald en behandeld aan de bodem, de wielkasten en motorruimte.
Ik vond het te zonde om de auto naar een sloop te brengen en er weer 1 te zien verdwijnen..
Laten ze die nieuwe bakken maar naar de sloop brengen!!
Dus heb ik er maar wat geld en tijd ingestort..
En ik vind het resultaat al heel wat!
Ik ben alleen nogal een perfektionist, :wub dus nog niet helemaal compleet tevreden, maar daar komen we nog wel uit denk ik.
Ik zal morgen nog wat fotoos posten van voor en na.
Groetjes.
Koen

k heb hem gister.. (niet vandaag maar goed) helaas tegen een honda concerto gezet bij het stoplicht omdat die koe!!!$%#%#%^ eerst optrok net zoals iedereen en toen opeens de motor liet afslaan ofzo en heel hard tot stilstand kwam met mij ertegenaan.. :argue
Dit had ik 29-7-2008 geschreven,.
Maar na te lang stilgestaan te hebben is de GSI dan eindelijk weer heel!!
Hij is weer helemaal recht en gespoten en ook is alle roest weggehaald en behandeld aan de bodem, de wielkasten en motorruimte.
Ik vond het te zonde om de auto naar een sloop te brengen en er weer 1 te zien verdwijnen..
Laten ze die nieuwe bakken maar naar de sloop brengen!!
Dus heb ik er maar wat geld en tijd ingestort..
En ik vind het resultaat al heel wat!
Ik ben alleen nogal een perfektionist, :wub dus nog niet helemaal compleet tevreden, maar daar komen we nog wel uit denk ik.
Ik zal morgen nog wat fotoos posten van voor en na.
Groetjes.
Koen