• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kadett (GSI) HEKU car-Camper 210K

Hallo Opel liefhebbers,

Ik heb zo'n Kadett gsi met heku camper! Ik heb hem te koop wegens ruimte gebrek, het geheel is onlangs nog getaxeerd.

Kijk ook op: http://zwembadpomp.com/catalog/index.php?cPath=33&osCsid=bae3c7fe552a0d9a475e28979127e446" onclick="window.open(this.href);return false;

Het geheel is in prima staat!

afgelopen zaterdag heeft een onbekend iemand een filmpje gemaakt:

" onclick="window.open(this.href);return false;

je moet wel even wachten totdat de carcamp in beeld komt.

Als je interesse hebt, kom kijken en doe een bod!

groetjes

Rik :D

Hij kan niet echt goed filmen. En wat doet die vrouw op de motorkap als je haar niet kent! :shock:

Verder wel een net ding, alleen zou ik het geld er niet voor (over) hebben. :hmmz

Succes met de verkoop!

er staat wel weer een advertentie op marktplaats maar nu bij campers overig;

Ik ben de 3e eigenaar en heb de camper al sinds 2001. En helemaal opgeknapt.

dat vroeg ik me nou ook af! Ik heb in kroatie een hele tijd achter zo'n geval, met een Kadett GSI ervoor, gereden om hem goed te kunnen bekijken. Het leek mij ook dat je bij elke bocht compleet de achterste banden opvreet :P

Ergens is het toch wel een gaaf ding..

trouwens.. Nu ik het filmpje goed bekijk.. Je hebt bijna hetzelfde kenteken als ik op mn kadett had!

Ik had zv-66-ty. jij yv-66-vy

:thumbup

Wat een irritante filmer. Met zijn Engels gezwam erbij, en lekker zeg als er zo'n vrouw op je kap gaat ligge.. Beetje aso..

Vind het opzich wel grappige dingen maar ze zien er toch er echt niet uit.

Ik heb al tien jaar met die achterste banden gereden , ze zijn nu vanwege leeftijd aan vervanging toe.

Het rijd super, en je mag zo hard rijden als een personenauto.

We ook de Gotthard-pas gereden, en vele andere steile hellingen.

Op de autoroute of autobahn blazen we alle caravans voorbij en campers ook. :thumb

Hoe zit het dan met de beschadigingen aan de auto?

Ik bedoel,die caravan zit over de auto heen.Heb je dan geen schampschade van de caravan op de auto?

Ik zie allleen maar een rubberen strip zitten.Of is dat een soort schuimrubber?

de carcamp zit net los van de auto , dus geen beschadiging! en zit inderdaad een rubberstrip. Bevestiging dus op dakdragers en onder bumpers.

Het geheel staat nu gestald, maar als ik hem eruit haal zal ik foto's maken.

Als je echt interesse hebt, kunnen we wel een afspraak maken!

Terug
Naar boven