• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kadett Gsi Trabi Style

even een vraag over de draagarm bevestiging/ bodem

hier heb je de verkeerde!

DSC07976.jpg

en hier de goede!!

DSC08423.JPG

waar heb je de goede plaat vandaan??

ik heb de mijne er ook uitgeslepen om te vervangen maar heb ook de verkeerde!!

classicparts heeft ze volgens mij niet meer!

dus ik heb het hele deel veranderd dat t wel past op mn 16v!

Maar doe je nog wel eens wat aan de dett?

Ben wel benieuwt hoe hij er bij staat nu!

:angel

Heb alleen maar onderdelen gekocht voor de kadett, al 3 jaar niks meer aan gedaan......

Wel druk met de station, net terug van de spuiter.

Ontzettend vet allemaal!! :wors :wors

Dit is qua tijd, kunde en geld zo niet voor iedereen weggelegd alleen. Zou mijn Kadettje zo graag dezelfde liefde geven, alleen denk als je klaar bent dat je aan een 20 30 duizend nog niet genoeg hebt....

Heb met ontzettend veel plezier naar alle foto's zitten kijken, ga daar vooral mee door!!

Strak zeg, ongelooflijk strak!!

Waar ga je eigenlijk met de accu heen?

Welk bouwjaar is deze Kadett eigenlijk?

Ah dus die koets had al 2mm plaatdikte voor de stuurhuis steunen...

Accu in de kofferbak, dan mag je wel flinke diameter naar voren leggen om te kunnen starten...

Nee, da's duidelijk! Voor mij ook niet, heb ook een keer een accu achterin gebouwd. Zeg het meer voor mensen die dit lezen en denken oh da's makkelijk ga ik ook doen.... Ik weet dat jij een electra man bent, anders was je er niet een zelfstandige in geworden...

Had er toen zelf 20 kwadraat naar toe liggen en hoewel het altijd wel startte merkte je toch dat het iets minder vlot ging als met de accu voorin en korte kabels. Was wel met een heel lange amerikaan, dus wel een ander verhaal natuurlijk...

@Vinci wrote:Nee, da's duidelijk! Voor mij ook niet, heb ook een keer een accu achterin gebouwd. Zeg het meer voor mensen die dit lezen en denken oh da's makkelijk ga ik ook doen.... Ik weet dat jij een electra man bent, anders was je er niet een zelfstandige in geworden...

Had er toen zelf 20 kwadraat naar toe liggen en hoewel het altijd wel startte merkte je toch dat het iets minder vlot ging als met de accu voorin en korte kabels. Was wel met een heel lange amerikaan, dus wel een ander verhaal natuurlijk...

20 kwadraat ik heb 50/60 weet ik niet meer maar net zo dik als een vinger

20 kwadraat is niet echt veel

Terug
Naar boven