• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kadett Gsi track car project

Enkele onderdelen zijn al terug van het stralen en poedercoaten. Nu maar wachten op de rest.

2af9a3d5ac764f178391dd964e6b4d90.jpg

Groeten

Vandaag de remklauwen gezandstraald.

Vooraan komen die van de calibra turbo, achter van de vectra V6.

Ze worden nu rood gespoten en dan steek ik er overal nieuwe rubbers en ontluchtingsnippel enz erop.

Dan zijn ze gelijk weer nieuw.

Groeten

mooi werk man!!

Alleen toch nog ff vraagje die al gesteld is maar ik niet echt een antwoord op kan vinden.

Die tweede 16v auto heeft Belgische platen maar was dus een nederlander of niet?

Als ie wel Belgisch is kan je toch gewoon ff creatief met flex en lasapperaat zijn als je begrijpt wat ik bedoel?

:)

origineel gepost door kaneelschep

mooi werk man!!

Alleen toch nog ff vraagje die al gesteld is maar ik niet echt een antwoord op kan vinden.

Die tweede 16v auto heeft Belgische platen maar was dus een nederlander of niet?

Als ie wel Belgisch is kan je toch gewoon ff creatief met flex en lasapperaat zijn als je begrijpt wat ik bedoel?

:)

De tweede was inderdaad 16V, maar die was ook nog niet ingevoerd.

Zo creatief ben ik jammergenoeg niet. Ze mogen echt niets zien, anders is alle moeite voor niets.

Ben nog aan het zoeken naar iemand die zeeeeeeeeeeer craetief is.:P

Groeten

Gunni

aah dus die belgische platen zaten er voor de show op! :)

Ja en ik denk net dat als je ermee wil racen dat ie ook technisch gekeurd kan worden enz.. was slecht idee van me :P

Ik heb een tijdje nederlandse platen op een Hongaarse senator gehad om in het dorpje waar ik daar zat door de heuvels te knallen. Daar is auto invoeren/op kenteken krijgen als ie eenmaal zonder is ook aan belachelijk veel regels tijd en geld gebonden. Tenzij je heel veel betaald natuurlijk :D

Turbo klauwen zijn klaar.

Gezandstraald, alles nieuw erop gezet.

Nu kunnen ze er weer een tijdje tegen.

10b32c9d683b454faed0470725b5c787.jpg

7a5ce24dd08992320c22ea9f3a201ce0.jpg

8463d6c8edc4bb2c29f2b8ecd8d12b82.jpg

Groeten

Achteras gestraald en gepoederlakt.

Alles wordt eraan vernieuwd. De verroestige boutjes worden ook nog vervangen als de nieuwe binnen zijn.

c7ca324b5abc0f5884625dc7f1e501d9.jpg

Groeten

Gisterenavond eindelijk een Nexia 3-deurs opgehaald voor enkele stukken. Super net interieur. Wel schade aan de linker deur en flank.

Foto's moet ik nog maken.

Groeten

kun je mij foto mailen ervan want heb wel belang bij enkele onderdelen dan kunnen we iets regelen ivm belgische nrs

Eindelijk begonnen met de nexia te slopen.

Blijkt dat de nexia's de versteviging, wat de kadett 16v wel heeft en de 8v niet, standaart heeft?

Dus deze er eventjes uitgeboord.

7dbe8788577d4f526c237b1e533b452d.jpg

3c3fa12617fbe3ddf848f397e66f0797.jpg

6d1f844339c75792985e99b7d557d194.jpg

Groeten

origineel gepost door bmwmanu

Komt goed hier..:wub

Ik hoop het.

Ik heb wat vertraging opgelopen de laatste weken.

Oschersleben zou hij toch moeten bollen.:P

Dat treffen wil ik zeker niet missen.

Groeten

origineel gepost door timbo

goed bezig man

kunnen we frank zijn oude kadettje nog eens zien in oschersleben:D

Ik hoop dat de kadett tegen dan gekeurd is.

Anders zal ik met de zafira moeten gaan.:mad:

Gespoten wordt de kadett zowieso pas in het najaar, dus zal ie niet zo netjes zijn dit jaar op de treffens.

Groeten

Terug
Naar boven