• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kadett Radiateur

Je hebt twee soorten, hoog en smal of breed en minder hoog. Bij een C18NE is de brede gebruikelijk en bij een C18NZ een smalle....

Zie hier beide soorten:

[rquote=1903460&tid=145517&author=Vinci]Je hebt twee soorten, hoog en smal of breed en minder hoog. Bij een C18NE is de brede gebruikelijk en bij een C18NZ een smalle....

Zie hier beide soorten:

Eigelijk best erg dat de prijzen zo hoog zijn (vooral als je de orginele opel prijzen ziet.....het is om te :cry. )

Misschien kan je beter kijken voor imitatie of een van de sloop. Mijn broer zag opeens witte rook onder de motorkap vandaan komen hij aan de kant, was er een gat in het platsic deel gesprongen. Ik bedoel de radiateur was op een ongewone plek gesprongen dus een orginele of nie beter te zijn.

Nou, die imitaties zijn meestal nog vel slechter, die ik er in heb nu heb ik zelf wat lasjes op moeten leggen, want de hele zijkant kon flexen... Dat is vragen om binnen twee tellen een lekke radiateur!!

Ik ben van plan om er eentje op maat te laten maken bij Hartgers, geheel van alu. Dat gaat nooit meer stuk!!

hoi,bedankt voor de reacties,vind een nieuwe eigenlijk wel duur,vandaar dat ik liever een goede 2e hands wil zoeken..

maar dan kom je al snel uit op eentje van een ander type motor..

iemand nog meer info of suggesties?

groeten!

hoi,ik kan er een kopen voor weinig die uit een Kadett E Combo komt..

een 1.7 diesel..

werkt die dan anders of is de werking gewoon hetzelfde?

groeten!

Je hebt een 1.8 gsi motor? Dan zou ik geen radiateur pakken van een 1.7 diesel ;-)

je motorcode is dan namelijk 18E of 18SE.

Ik haal ze tegenwoordig gewoon nieuw immi bij aircotechniek groningen. Spotgoedkopie en prima spul, en als er wat mee is, doen ze ook niet moeilijk:D dikke prima:thumbup

Terug
Naar boven