• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

kadett sedan turbo ...

Dit is wel een bad-ass machientje zeg!

Misschien heb ik eroverheen gelezen, maar wat is het doel met deze auto?

Wordt t een show auto of gewoon voor op straat?

En hoeveel PK`s moeten er uit komen? ^^

Martin

nou hij is nog niet op de bank geweest heb net een nieuw huis en dat kost genoeg

maar denk dat t over een paar weken wel moet gaan gebeuren

me bougiekabels was ik niet tevreden over dus heb nu een ander bedrijf gevonden ze worden

op maat gemaakt en die krijg ik 1 deze dagen terug

en zoek nog de steunen van de dynamo die op je inlaat vast zit en die op t onderblok voor een enkele snaar

dus als iemand nog wat heb liggen hoor ik t graag

en als dat erop zit kan ie op de bank

hou jullie op de hoogte :thumb

gfg210.jpg

hier nog wat foto s

vandaag effe de tank erafgehaald en leeg gemaakt voor verse benzine straks

nieuw brandstoffilter ertussen gezet

en nog een flex deel tussen me uitlaat gelast

dus nog effe wachten :thumbup :thumbup

wat een ziek ding :shock: ringsleutel>goede ervaringen mee,ze weten wat ze doen daar

erg vette wagen :wors , kadett sedan nooit als "mooie" wagen gezien maar deze... :wub

zou bijna zelf zo'n ding willen

meteen ff een vraag, wat voor achterlichten zijn dat? zoiets zoek ik ook voor mijn c'tje :angel

@Lex wrote:wat een ziek ding :shock: ringsleutel>goede ervaringen mee,ze weten wat ze doen daar

Ik ken juist hele andere verhalen, hoop in ieder geval dat het goed komt voor je!

Ben wel benieuwd om je project in het echt te bewonderen, hou ons op de hoogte!! :thumbup :thumbup

Groet, Ravi

@drakos wrote:erg vette wagen :wors , kadett sedan nooit als "mooie" wagen gezien maar deze... :wub

zou bijna zelf zo'n ding willen

meteen ff een vraag, wat voor achterlichten zijn dat? zoiets zoek ik ook voor mijn c'tje :angel

hey drakos die achterlichten zijn universele led lampen van hella je koopt ze per stuk

en het zijn acht delen zeg maar.

en ze zijn best prijzig!!!

Net blokkie hoor :kewlpics sedan is mijn smaak niet maar das het voordeel dat er zoveel smaken zijn, hou je variatie op de weg :agent

Alleen je noemt 500/550 pk met een gt30? Op hoeveel druk ga je dan rijden?

@cd-design wrote:Net blokkie hoor :kewlpics sedan is mijn smaak niet maar das het voordeel dat er zoveel smaken zijn, hou je variatie op de weg :agent

Alleen je noemt 500/550 pk met een gt30? Op hoeveel druk ga je dan rijden?

ja 500 pk moet ie wel halen (als alles goed is)

het is een gt3082r en als het goed is drukt ie dat wel.

we zien het wel

zal een uitdraai hier neerzetten als ie op de bank is geweest

dan weten we meer

Terug
Naar boven