• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

kadett sedan turbo ...

je hebt het topic van kadett4x4 doorgelezen? is erg veel werk, een ombouw naar 4x4.

ik kan het weten, ik bouw mijn kadett om naar RWD ipv FWD.

en dat is ook heel veel werk:hmmz

veel succes, ik hou dit topic in de gaten.

nou ik denk toch dat ik er nog effe mee wacht want inderdaad ik ga dr niet bij komen denk om de bodem om te zetten

en heb de calibra gesloopt van t weekend en er zijn nog meer problemen de tussen bak is ook stuk turbo is op daar komt zoiezo een ander op met spagettie spruitstuk de motor wil ik ook weer helemaal slopen en opnieuw opbouwen denk dat ik eerst daar maar is mee aan de gang ga

4x4 kan altijd nog heb de bodem eruit geslepen en die bewaar ik voorlopig nog effe dan kan het altijd nog

zal van de week effe paar foto s maken van de motor als ik m ga slopen

origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi

een spagettie spruitstuk op een turbo motor dat vind ik knap :D

je bedoelt zeker een ramshorn?

Wat is daar dan zo knap aan?:wtf is heel normaal hoor...:)

Een ramshorn is een benaming voor een spaghettispruitstuk dat een bepaalde vorm heeft en eruitziet als een gewei van een ram.;)

Kijk maar eens bij DP engineering op de site voor mooie spaghetti spruitstukken voor turbo ombouw projectjes...:o

dp engineering daar heb ik de meine ook vandaan

kost wat maar dan heb je ook wat kwalitieit is echt super van die spruitstukken ook van binnen netjes afgewerkt

ga wel effe kijken voor dat SPAGETTIE spruitstuk.

zag er 1 op marktplaats staan.

zal binnekort nog wat foto s plaatsen van het blokkie..........

P1906_04-09-10.jpg

Terug
Naar boven