• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

kadett station vraagjes

origineel gepost door vincent23

origineel gepost door Andreas.Berger

nou zoals het er nu uit ziet gaat het hele feest van de station niet door :fy1:fy1:fy1

de beste man waar ik de station van zou gaan kopen stelde een prijs voor.

ik had de prijs geaccepteerd en we waren het ook eens over de atum van kopen enz enz.

krijg ik net een email, van hem:

ja ik heb er nog is over nagedacht en ja de prijs is toch een probleem :vertag:vertag

ik dacht bij mezelf wat een stinkerd die heb gewoon iemand gevonden die meer bied en die doet m dan aan hem verkopen

ik kan hier echt zo boos om worden :argue:argue

ik had er zelfs een vrije dag voor genomen.

hem maar even een duidelijk mailtje gestuurd met mijn mening erin, dus ja we gaan het zien.

dat wilde ik nog even kwijt :D

gr vinc:agent

tja, ik kan beide kanten wel begrijpen van het verhaal.

ten eerste heb jij die man aan betaald ? zoniet, kan ik best begrijpen dat hij niet 1 week of weken gaat wachten tot jij met het geld aankomt, als er ene is die wat meer bied of meteen het bedrag neerlegd wat hij ervoor wilt hebben zou bij mij ook de auto meteen eruit gaan.

wat ik dan niet goed keur van hem is dat hij jou gaat beloven de auto vast te houden op mondelinge afspraak, dan had ik gezegd, sorry jong als er ene aan komt met de centen verkoop ik de auto tenzij je aanbetaald, dan wordt alles netjes op pappier gezet, en kom je de auto ophalen met het resterende bedrag wat open staat.

van jou kant kan ik het me ook goed voorstellen ,dat jij je verheugt op die station en het dan niet door gaat, omdat hij mischien een andere koper heeft, oja dat hij nou in ene keer meer vraagd voor de auto keur ik dan ook niet goed, terwijl hij een prijs met jou heeft afgesproken, ik zou dan de auto laten staan, dat is dan mijn mening.

uit eindelijk is het boter bij de vis, zoals ze het zeggen

de afspraak is gister gemaakt en ik zou de station vrijdag gaan halen, das toch goed te doen lijkt mij he.

hij is zelf met een bedrag gekomen wat hij er voor wilde en dat heb ik geaccepteerd.

gister krijg ik een mail met een bevestiging dat we de deal gaan sluiten met tijd en datum en bedrag erbij en nog geen 2 uur later een mail dat die er toch maar vanaf zie vanwege de prijs, die hij zelf heeft bepaald.....

dat stinkt gewoon :fy1

en ja ik heb me zeker op die auto veheugd, ik ben er al lang naar opzoek en ja nu krijg je dit en dat is gewoon een beetje zuur.

maar goed we gaan het zien......

gr vinc

ja oke, als jullie gister een afspraak ervoor gemaakt hebben, vind ik het idd flauw van hem, maar je kan er weinig aan doen, daarvoor zeg ik altijd mensen kunnen raar zijn, meteen boter bij de vis als die bevalt en in orde is mee nemen.

ik heb besloten om de station niet meer te kopen.

topic kan gesloten worden.

gr vincent

gewoon door blijven zoeken, komt wel weer een kadett station op je pad met de tijd

groetjes Andreas

gvd vincent, dat is mooi klote man, zeker als de afspraak 2uur daar voor is gemaakt. dat zijn geen manieren maar wacht ff af wat deze man te zeggen heeft,als hij nog reageert. maar wat voor station zoek je dan? gewoon een station, niks aparts? gr,martijn

origineel gepost door martijn_maja

gvd vincent, dat is mooi klote man, zeker als de afspraak 2uur daar voor is gemaakt. dat zijn geen manieren maar wacht ff af wat deze man te zeggen heeft,als hij nog reageert. maar wat voor station zoek je dan? gewoon een station, niks aparts? gr,martijn

nou ik ben opzoek naar een kadett station.

we hebben namelijk een hond en die gaat niet meer fatsoenlijk in de smart passen dus ja en aangezien ik kadett fan ben :) dacht van nou das wel een mooie combi.

maar goed we gaan het verders zien toch

gr vinc

Terug
Naar boven