• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kadett Turbo Insanity

Zo dat was weer een druk dagje half 6 op 10 voor 6 op weg naar Assen 8uur keuring 10uur rijders briefing daarna rijden in de training 10de plek 2.12 en kwalificatie 7de 2.08.9 en daarna finale weer 7de 2.08.7:o op zandvoort was het 2x 6de wel weer apart:hmmz half 6 naar huis natuurlijk file file file!!!!!!:swear:swear:fy1

Hoor ik in de file een raar uitlaat geluid ik moet toch tanken dus bij de pomp maar even kijken.

Is er dus een moer van de downpijp aansluiting verdwenen

dus ik denk dat komt thuis wel.

Dus wij weer verder maar dat lekke uitlaat geluid wordt steeds harder dus bij een pomp gestopt is de hele turbo los getrilt:hmmz jammer hoor :D dat is dan jammer dat komt wel weer.

Dus rustig naar huis gereden waren we toch om 9uur al weer thuis:D:D:D

ik heb wel weer een paar pics gevonden van je andre:D

(ben niet geweest dit keer:()

ACTIE!!!!

GroteFoto-M3ACE3KW.jpg

Mooi he:P

Ik heb wel een paar seconde's laten liggen hoor één bocht was vrij lastig en kon sneller genomen worden en na een lange bocht naar rechts begon hij te stotteren als ik weer gas gaf.

Ik dacht dat het net als op zandvoort de bougie's waren maar het bleek in de finale nog erger te worden.

Het was dus de benzine de tank was te leeg:Pkoste denk ik toch zo'n 1tot2 seconde :swear volgende keer beter.

origineel gepost door jason

echt kick andre ook het filmpje op you tube van time attack :wors:wors

post eens een linkje!

origineel gepost door Ronaldo

6.56 min. uhm .....grasmaaien doe je maar op die dijk:jerry

hahaha inderdaad

Ja :P was bijna vergeten de pitstraat in te rijden:D maar wel leuke actie toch???:D

Ik moest nog van mijn gas af voor die witte skyline anders had ik hem in gehaald:P maar ja mijn snelle ronde zat er al op.

sorry dat ik het zeg maar wat erg zeg die achterbumper!!! vond de eerste een heel stukje mooier!!

en ja is gewoon een kwestie van smaak maar nee ik vind het echt niks............... en ja dat zou ik ook gewoon tegen jou zelf durven zeggen!! :hmmz

maar het filmpje was wel grappig......

origineel gepost door kadett4x4

lijkt me ook wel leuk om eens te gaan doen.

maar andre, wat kost dat voor een dag, en wat moet je hebben of doen om mee te mogen rijden.

misschien iets voor volgend jaar.

toch vet dat je jou kadett zo de sporen geeft:wub:wub:wub.

groeten.

Hier wil ik ook wel graag de info van ;)

mvg

Turbotjuh

origineel gepost door kadett4x4

lijkt me ook wel leuk om eens te gaan doen.

maar andre, wat kost dat voor een dag, en wat moet je hebben of doen om mee te mogen rijden.

misschien iets voor volgend jaar.

toch vet dat je jou kadett zo de sporen geeft:wub:wub:wub.

groeten. Nou dat zou ik met de 4x4 van opel maar niet doen dat overleeft hij niet denk ik.:hmmz

En het kost als je er tussen kan komen is nog al veel animo voor 85euro en een halve set banden:P en een tank benzine.

Terug
Naar boven