• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kadett Turbo Insanity

Hij klonk ook een beetje vreemd op een bepaald moment, maar mooi dat je hem kon repareren, was het verschil goed te merken met de semi slicks?

Op assen weer?

Tot nu toe was mijn snelste tijd op zandvoort een 2.12 geloof ik nu reed ik in twee ronden een 2.03:D

En als het goed is ben ik er op Assen weer bij ja.

ik hoorde het klapperen toen je de motor uitzette, klonk niet best.

gelukkig geen grote ongelukken gebeurd met je kadett.

Nou Zaterdag had de F28 bak er ook geen zin meer in na 8jaar mishandeling zij hij doe het zelf maar:D dus 4uur later zat de sper in een andere bak en in de kadett:o

Wow dat is best vlot Andre, de eerste keer waren Marcel en ik toch 2 dagen zoet om hem te monteren.

Wel incl. aanpassen van de Corsa B en persen van de naven etc. dat wel.

Das inderdaad wel vlot gedaan die bakwissel.

Bij men corsa moet'k hard gaan om in 2dage alles eruit en erin te krijgen.

Ma je moet misschien ni heel je motorblok ermee uithalen voor een bakwissel?

Verder zeer dikke kadett

@jvv ben jij ook op zandvoort geweest????

en voor de rest zekerss ramme op assen!!!!!!!!!!

groeten en tot morgen allemaal, we laten die vw's effe een poepy ruiken

Nou we hebben het weer overleefd:D alleen de linker remschijf niet hahaha klein beetje HEEL erg gescheurd HAHAHA.

3 de in de training en 4 de in de finale achter 1e R8 2e porsche 928s en 3e een gt3rs allemaal puur cirquit:o

Dat zijn hele mooie resultaten en jammer van je remschijf;)

toch voorzie ik nog ruimte voor verbetering :angel

mvg

Turbotjuh

Zo zaterdag en zondag naar SPEED geweest en even gesprint zaterdag 3e en zondag ook 3e geworden en wat denk je is er alleen een beker voor de eerste plaats:fy1:fy1

@botter, heb je geneens een beker voor je torenhoge verzameling:jerry:P:P:P:P maar ging wel lekker met sprinten heb nog een leuk filmpje voor je.

groeten nick united colors of benneton

Terug
Naar boven