• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kadett Turbo Insanity

Mooi zo!! :thumb

we moesten wel ff lachen toen je weg reed bij het tankstation vorige week :wors

hoe rijd dat nou eigenlijk qua bochtenwerk?

ik bedoel: je hebt nu een lichte neus en 500+pk op de achterwielen.

moet toch wel leuk sturen zijn lijk me ;)

Lijkt me sturen als die modellen Porsche 911 3.0 sc uit de 80er jaren. Niet te gek vroeg op het gs gaan omdat de neus te licht wordt. Werd destijd opgelost met contragewicht (beton).

@frank de jonge wrote:Lijkt me sturen als die modellen Porsche 911 3.0 sc uit de 80er jaren. Niet te gek vroeg op het gs gaan omdat de neus te licht wordt. Werd destijd opgelost met contragewicht (beton).

Porsche 911 ligt het blok achter de achteras is dus geen midden motor.

Bij een Opel speedster heb je nog minder gewicht op de voor as en die heeft ook geen last van onderstuur.

Bij mij zitt er nog zat gewicht op de vooras mag nog wel minder worden in de toekomst :angel

ik ben geaboneerd op een engels blad

total vauxhall en kreeg hem zaterdag binnen

lees hem even door en stond stukje over jou auto in

neem aan dat je het wel weet en dat je hem mischien zelf al hebt

mocht je hem niet hebben en graag willen ik woon vlak bij en gooi hem graag even lang

veder ga zo door met mooie werk :thumbup

mischien toch ook weer een motor voorin :shock: :shock:

twin engine ;) ;)[/quote]

Twin engine werkt niet het blok voorin is alleen maar gewicht en met optrekken loopt hij alleen maar in zijn begrenzer te hakken.

Schakelen gaat ook bijna nooit lekker werken en de auto word zwaar en dus minder leuk om te rijden.

Dan beter een 4x4 maar dat is weer minder spannend.

Nou ja met genoeg vermogen wordt het wel weer spannend natuurlijk :D

Twin Engine, ja leuk, maar kijk naar de diverse Twin Engine Corsa's die in DLD rijden.

2 runs gas geven op de 1/8 of 1/4 mile en ze zijn alweer stuk. :sleeping

De motoren moet ook exact gelijk zijn aan elkaar en je schakelmechanisme moet 2 bakken gaan aansturen EN dat moet natuurlijk ook exact gelijk gaan.

@Corsa_GSi wrote:Twin Engine, ja leuk, maar kijk naar de diverse Twin Engine Corsa's die in DLD rijden.

2 runs gas geven op de 1/8 of 1/4 mile en ze zijn alweer stuk. :sleeping

De motoren moet ook exact gelijk zijn aan elkaar en je schakelmechanisme moet 2 bakken gaan aansturen EN dat moet natuurlijk ook exact gelijk gaan.

Waarom zou dat moeten? :???: De een past zich wel aan aan de ander hoor.. Ik ken iemand met een straatauto met twee motoren erin en dat waren in het begin twee ongelijke motoren, een 3.0 voorin en een 3,2 achterin. is geen enkel probleem, en hij heeft al vele duizenden km's gereden ermee. Vandaag de dag zitten er 2 3,2's in omdat die nog iets meer vermogen hebben ;) . Auto is overigens een 6l 12 cilinder op kenteken. :agent

Hier kun je er meer over lezen. Let wel op, het is geen Opel... ;)

Twin engine werkt niet het voorste blok heeft bij het optrekken geen grip en is dus alleen maar gewicht.

En in de bochten is de auto te zwaar.

Bij TOPGEAR hadden ze de Audi TT met 2 motoren van ABT die presteerde ook slecht.

Nee twee motoren werkt niet :vertag einde discussie. :agent

Botter heeft gesproken :thumbup

Hoe gaat het verder met de Dett, Andre??

geen problemen meer nu?

nog iets aan het vermogen gedaan enzo?

Hij rijd wel lekker nu ontsteking moet nog iets terug gezet worden.

En van de winter een nieuw blokje bouwen :angel

En de hele auto overspuiten en achter nog wat uitbouwen king: .

Hoe bedoel je over spuiten, hij ziet er nog zo strak uit.... Ik moet de mijnes pas over laten spuiten.. hahahahha

@Andre Botter wrote:Hij rijd wel lekker nu ontsteking moet nog iets terug gezet worden.

En van de winter een nieuw blokje bouwen :angel

En de hele auto overspuiten en achter nog wat uitbouwen king: .

Hij is van trespa alleen zit daar nog wel eens verschil in qua hardheid.

De plaat die ik nu heb is eigenlijk te hard en beschadigt nog al snel.

Daar zijn ze dan nieuwe FOTO'S :D :D :D

De Kadett is 2cm breder aan de achterkant king:

Foto-AT3WYTRM-D.jpg

Foto-DFNN3PPF-D.jpg

Foto-P7MXPPLX-D.jpg

Foto-X788UWB4-D.jpg

Foto-SHGZTOAQ-D.jpg

Terug
Naar boven