• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kadett Turbo Insanity

@jef wrote:Werkte dat nog een beetje met die Hbm wielkast roller ?

Ziet er weer top uit zo :thumbup

Dat was niet voor deze auto dat was voor de RS4 en een half.

Foto-HXI3R6ZW-D.jpg

Foto-XT3CV8EI-D.jpg

Foto-AHVDCIVD-D.jpg

@jef wrote:Jij hoopt nu gewoon dat je 130 mag op de snelweg ( moet je wel voor de politie blijven rijden ;) )

Ziet er wel gelikt uit :thumbup

Ach heb net 3200KM gemiddeld 130Kmh met de aanhanger gereden door België Luxemburg Zwitserland Italië Oostenrijk en Duitsland.

En het enige wat ik van de politie kreeg was een verwonderlijke blik en een duimpje of ze maakten een foto. :jerry :jerry :jerry

Oke van Duitsland krijg ik waarschijnlijk nog wel een vakantie fototje :angel

Waren die idioten in Nederland maar zo. Nee hoor hier gaan ze je stoppen en blijven ze zoeken totdat ze je ergens op kunnen naaien. Geile idioten

@Andre Botter wrote:@jef wrote:Jij hoopt nu gewoon dat je 130 mag op de snelweg ( moet je wel voor de politie blijven rijden ;) )

Ziet er wel gelikt uit :thumbup

Ach heb net 3200KM gemiddeld 130Kmh met de aanhanger gereden door België Luxemburg Zwitserland Italië Oostenrijk en Duitsland.

En het enige wat ik van de politie kreeg was een verwonderlijke blik en een duimpje of ze maakten een foto. :jerry :jerry :jerry

Oke van Duitsland krijg ik waarschijnlijk nog wel een vakantie fototje :angel

Hoe is het aan het gaan met je project, ben inmiddels weer zeer benieuwd of er al weer lak op de koets zit Andre!

Oei! Hoop ik niet dat hij vanzelf weer richting zijn voormalige kleurtje is omgetoverd inmiddels? :shock: Of is er al wel grondverf op gezet??

Terug
Naar boven