• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

kadett uit 77 .. bijna op de sloop..

Zit een hoop werk op de voorkant, maar volgens mij is dat allemaal wel te overzien... 600,- is natuurlijk te duur voor zo'n project in mijn ogen... Maar 300,- zou wel een net bedrag zijn, kan je niet klagen om 't werk in elk geval.

Zover ik kan zien is 't wel een redelijk complete C1, spiegels, biezen, sierranden in de velgen, onverneukt plastic plaatje bij de lichtschakelaar, zo te zien op 't oog een net interieur...

@louwe 16 klepper wrote:@schuitje wrote:haha das wel een goeie jah :thumb

bij ons is het altijd, als het niet wil zoals het moet. dan moet het maar zoals het wil king:

"liever gelast dan geleast" :thumb

Leuk idee om die spreukjes op tegeltjes te laten zetten voor op de plee hahahaha

Ik ga proberen of ik hem kan redden ik ga deze week kijken of het nog wat is en of hij niet te rot is en dan neem ik hem mee.

@Silence wrote:Morgen ga ik kijken hopelijk is de Kadett niet al te slecht.

Mareeh, mocht je hem kopen het opknappen gaat toch niet in Silence hoop ik :kewlpics

ben echt reuze nieuwschierig hoe het chassis er aan toe is :D

Nou ik ben wezen kijken maar wat is deze Kadett slecht.

De beide voorspatborden vallen uit elkaar van de roest inclusief de binnenschermen, de dorpels beginnen al te roesten en de deuren moeten ook vervangen worden ivm met roest, aan de onderkant was hij ook niet al te best en bij de kofferbak zat ook erg veel roest.

Wel een pluspuntje was de Motor (een 1.2s) hij was nog perfect er werd alles aan gedaan om hem ook maar te laten draaien en op teller stond 95000 km of dit ook klopt?, hij zal het klokje al wel hebben rondgedraaid vrees ik.

Ik kraak hem helemaal niet af, maar te goed om te slopen absoluut niet hij is meer geschikt als een donor auto dan als opknapper.

Vond het erg jammer maar ben wel weer een ervaring rijker.

Op naar de volgende.

@Mr.F wrote:Nice :)

Toevallig zo'n Sedan?

Ja een sedan inderdaad een groene.

93289817_1_large.jpg

Terug
Naar boven