• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kadett Verbreding

OcmerruleZ

Post weinig
Zie overal wel hele mooie foto's van de kunstof wielkast verbredingen op een kadett c!

img0156dd.jpg

Maar zijn deze nog te koop ergens?

of heeft iemand nog iets liggen hoor het graag!!!

Alle info is welkom!

volgens mij ook bij jacks tuning uit belgie

zijn wel meerdere forum berichten te vinden via de zoekfuntie als ik het goed heb

gr kabouter

volgens mij ook bij jacks tuning uit belgie

zijn wel meerdere forum berichten te vinden via de zoekfuntie als ik het goed heb

gr kabouter

Ik zoek een soortgelijk iets, maar dan voor een D kadett. Moet een verbreding hebben van minstens 3 centimeter vanaf de wielkast rand.

Iemand een idee?

Ik zoek een soortgelijk iets, maar dan voor een D kadett. Moet een verbreding hebben van minstens 3 centimeter vanaf de wielkast rand.

Iemand een idee?

blijft weinig anders over dan een GTE spoilerset. of je moet een verbreding van een ander type auto pas maken.

heb nog wel een GTE spoilersetje liggen;)

blijft weinig anders over dan een GTE spoilerset. of je moet een verbreding van een ander type auto pas maken.

heb nog wel een GTE spoilersetje liggen;)

Ene Barry (uit Haaksbergen?) verkoopt ze toch? Hij is hier ook wel actief op het forum meen ik...

Groeten, MArk

Ene Barry (uit Haaksbergen?) verkoopt ze toch? Hij is hier ook wel actief op het forum meen ik...

Groeten, MArk

Bedankt voor alle info jongens! Heb barry ge u2u en als goed is gaat pakketje binnenkort de deur uit bij hem! Dus ben voorzien

Thanks allemaal :cool:

Bedankt voor alle info jongens! Heb barry ge u2u en als goed is gaat pakketje binnenkort de deur uit bij hem! Dus ben voorzien

Thanks allemaal :cool:

Terug
Naar boven