• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

kadettjes in de sneeuw

Stuk voor stuk prachtige foto's mensen.

Helaas kan ik geen foto's maken in dit topic omdat het bij ons hier nagenoeg NIETS ligt in Noord-Friesland....

Groet en veel speelplezier !

Rik

Even de meine naar buiten gereden voor wat sneeuwfotos :D

SNC00164Large.jpg

SNC00162Large.jpg

SNC00161Large.jpg

SNC00163Large.jpg

:wub

Hier wat foto's van mijn kadett in actie met mij achter het stuur natuurlijk.

Toevallig kwam vorige week mijn buurman langs toen ik mezelf een slipcursus aan het

geven was.

mvg Gerry

IMG_4593.jpg

IMG_4587.jpg

IMG_4585.jpg

IMG_4657.jpg

IMG_4577.jpg

IMG_4616.jpg

IMG_4627.jpg

IMG_4629.jpg

IMG_4637.jpg

IMG_4638.jpg

Hier wat foto's van mijn kadett in actie met mij achter het stuur natuurlijk.

Toevallig kwam vorige week mijn buurman langs toen ik mezelf een slipcursus aan het

geven was.

mvg Gerry

IMG_4593.jpg

IMG_4587.jpg

IMG_4585.jpg

IMG_4657.jpg

IMG_4577.jpg

IMG_4616.jpg

IMG_4627.jpg

IMG_4629.jpg

IMG_4637.jpg

IMG_4638.jpg

Hier is het boven het vriespunt.Dus even de Kadett schoongemaakt ,het smeltwater afgenomen en..........wat foto's geschoten.

OpelKadett009.jpg

OpelKadett014.jpg

groetjes Marcel

Hier is het boven het vriespunt.Dus even de Kadett schoongemaakt ,het smeltwater afgenomen en..........wat foto's geschoten.

OpelKadett009.jpg

OpelKadett014.jpg

groetjes Marcel

ziet er allemaal leuk uit die kadettjes in de sneeuw. mijne blijven toch mooi allemaal binnen staan. komen in april mei ofzo wel weer naar buiten. vind dat allemaal niks die sneeuw en pekel

ziet er allemaal leuk uit die kadettjes in de sneeuw. mijne blijven toch mooi allemaal binnen staan. komen in april mei ofzo wel weer naar buiten. vind dat allemaal niks die sneeuw en pekel

Jullie hebben groot gelijk.Maar ik rij ook geen meter met de Kadett.Ik heb hem 11 decmber j.l opgehaalt en sindsdien geen meter mee gereden.

Ik wacht met smart op het voorjaar,of in iedergeval dat het niet meer onder nul is.

gr Marcel.

Jullie hebben groot gelijk.Maar ik rij ook geen meter met de Kadett.Ik heb hem 11 decmber j.l opgehaalt en sindsdien geen meter mee gereden.

Ik wacht met smart op het voorjaar,of in iedergeval dat het niet meer onder nul is.

gr Marcel.

Op het moment moet ik de kadett wel geruiken, vrouwtje heeft de renualt megane nodig,

volgend jaar blijft de mijne ook droog staan in september verloopt de apk en begint het opknappen.

dan wil ik een andere auto voor de winter, maar ook dit zal een opeltje worden die beter droog kan staan

's winters want ik wil geen andere auto als oude opeltjes..........

Op het moment moet ik de kadett wel geruiken, vrouwtje heeft de renualt megane nodig,

volgend jaar blijft de mijne ook droog staan in september verloopt de apk en begint het opknappen.

dan wil ik een andere auto voor de winter, maar ook dit zal een opeltje worden die beter droog kan staan

's winters want ik wil geen andere auto als oude opeltjes..........

[rquote=1823900&tid=138074&author=saluma]Jullie hebben groot gelijk.Maar ik rij ook geen meter met de Kadett.Ik heb hem 11 decmber j.l opgehaalt en sindsdien geen meter mee gereden.

gr Marcel.[/rquote]

Ha ha, ik ben dus niet de enige die de Kadett laat staan deze winter......

Groet, Rik

[rquote=1823900&tid=138074&author=saluma]Jullie hebben groot gelijk.Maar ik rij ook geen meter met de Kadett.Ik heb hem 11 decmber j.l opgehaalt en sindsdien geen meter mee gereden.

gr Marcel.[/rquote]

Ha ha, ik ben dus niet de enige die de Kadett laat staan deze winter......

Groet, Rik

[rquote=1823817&tid=138074&author=Lukko]ziet er allemaal leuk uit die kadettjes in de sneeuw. mijne blijven toch mooi allemaal binnen staan. komen in april mei ofzo wel weer naar buiten. vind dat allemaal niks die sneeuw en pekel[/rquote]

amen...

[rquote=1823817&tid=138074&author=Lukko]ziet er allemaal leuk uit die kadettjes in de sneeuw. mijne blijven toch mooi allemaal binnen staan. komen in april mei ofzo wel weer naar buiten. vind dat allemaal niks die sneeuw en pekel[/rquote]

amen...

Het is dan wel geen dettje-offtopic, maar wel sneeuw...:angel

snow-sculpture-on-car-hood-bonnet-ANON.jpg

En ik vond hem wel strak!:P

EDIT: wastie nou weg omdat het niet mocht of omdat de link niet werkte?? Mag hij in het klein dan wel?:angel

Terug
Naar boven