• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

KAKKERLAKKEN VS TUKKERS

het is jammer dat mijn club al enige tijd niet meer mee doet om de kampioenschap,maar toch vanuit rotterdam

gefeliciteert

ik heb de wedstrijd vanmiddag gezien,en het was gewoon dik en dik verdient(Y)

nu hopen dat wij volgend seizoen ook weer is mee doen om een prijs

het is jammer dat mijn club al enige tijd niet meer mee doet om de kampioenschap,maar toch vanuit rotterdam

gefeliciteert

ik heb de wedstrijd vanmiddag gezien,en het was gewoon dik en dik verdient(Y)

nu hopen dat wij volgend seizoen ook weer is mee doen om een prijs

ajax was dit seizoen de MINST SLECHTE,want zo'n geweldig voetbal hebben we niet gezien.gauw vergeten 2010/2011 :puke

ajax was dit seizoen de MINST SLECHTE,want zo'n geweldig voetbal hebben we niet gezien.gauw vergeten 2010/2011 :puke

Jammer dat we de schaal niet mee hebben kunnen nemen naar Enschede, maar Ajax heeft terecht gewonnen.

Desalniettemin toch een mooi feest gehad gisteren!!!

Op naar volgend seizoen!

Jammer dat we de schaal niet mee hebben kunnen nemen naar Enschede, maar Ajax heeft terecht gewonnen.

Op naar volgend seizoen!

@Deperik wrote:Jammer dat we de schaal niet mee hebben kunnen nemen naar Enschede, maar Ajax heeft terecht gewonnen.

Op naar volgend seizoen!

Kijk......... en dit is nou sportief gedrag :thumbup volgend seizoen beter, but watch it.. RODA JC is commin' :angel :jerry

Groeten uit 045 :afro

@Deperik wrote:Jammer dat we de schaal niet mee hebben kunnen nemen naar Enschede, maar Ajax heeft terecht gewonnen.

Op naar volgend seizoen!

Kijk......... en dit is nou sportief gedrag :thumbup volgend seizoen beter, but watch it.. RODA JC is commin' :angel :jerry

Groeten uit 045 :afro

roda is idd lekker bezig,zelfde geld voor ado en groningen

ben benieuwd naar volgend seizoen

ik hoop dan toch dat er volgend seizoen er een schaal naar rotterdam komt king: :wors

of minimaal mee doen in de top 5

maar goed we zien wel hoe dramario been het volgend seizoen doet

iig twente gefeli met de beker en ajax met de schaal

roda is idd lekker bezig,zelfde geld voor ado en groningen

ben benieuwd naar volgend seizoen

ik hoop dan toch dat er volgend seizoen er een schaal naar rotterdam komt king: :wors

of minimaal mee doen in de top 5

maar goed we zien wel hoe dramario been het volgend seizoen doet

iig twente gefeli met de beker en ajax met de schaal

@bigmike: volgend seizoen zal 't tenminste weer spannend worden, zal de top 5 idd heel anders uit kunnen gaan zien.

Ik gun ieder team de beker en/of schaal.

Roda heeft idd 'n paar lekkere wedstrijden gehad, maar hoop dat ze 't vol kunnen houden.

Word weer tijd voor 'n feestje op "onze" markt in Kerkrade :jerry zoiets als de tukkers hadden, niet zoals in A'dam :fy1

Succes volgend seizoen :thumbup

@bigmike: volgend seizoen zal 't tenminste weer spannend worden, zal de top 5 idd heel anders uit kunnen gaan zien.

Ik gun ieder team de beker en/of schaal.

Roda heeft idd 'n paar lekkere wedstrijden gehad, maar hoop dat ze 't vol kunnen houden.

Word weer tijd voor 'n feestje op "onze" markt in Kerkrade :jerry zoiets als de tukkers hadden, niet zoals in A'dam :fy1

Succes volgend seizoen :thumbup

hahahaha hebben ze eindelijk de schaal gewonnen laat volgens mij de keeper hem uit zn strontklauwen vallen.nu hebben ze de schaal is ie nog krom ook.maar een kromme schaal past wel goed bij de spelers met hun kromme poten.hahahahahahah

hahahaha hebben ze eindelijk de schaal gewonnen laat volgens mij de keeper hem uit zn strontklauwen vallen.nu hebben ze de schaal is ie nog krom ook.maar een kromme schaal past wel goed bij de spelers met hun kromme poten.hahahahahahah

Ajax was gewoon de beste zondag, Twente speelde gewoon slecht en ja dan word je geen kampioen!!!

Maar wat een feest op het Museumplein!!! Was heerlijk!!

ennuh kadettje-89 als jij zon 'fan' bent van 010 waarom noem je Ajax dan de kakkerlakken? Snap je t wel? :hmmz :hmmz

Terug
Naar boven