• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

kan dicht

Redmen

Post weleens wat
oke dit zal waarschijnlijk de meest stomme vraag allertijde zijn maar kan je een manta blok gebruiken/ ombouwen voor een voorwiel aandrijving / passen in corsa a

kom maar kom maar kom maar hahahaa:P:D ( maarten je bent een sukkel )

ja ik dacht meschien een f16 bak er achter maar zou ook niet weten hoe je met de ophanging zou doen ??

had een discussie met een maatje over dat ik een 2.0 8v in me crossauto wil zetten en toen kwam hij hier mee maar kan geen antwoord geven of het wel f niet kan

Het is niet gebruikelijk, maar kan wel.

Dan moet je natuurlijk wel zelf weer een wiel uitvinden :P ( spreekwoordelijk )

jup oke dus me maat had wel gelijk dat het kon

maar het past er dus niet zomaar in :D

dan maar een 2.0 8v van een kadett die passen wel goed toch ?

paar aanpassingen nodig maar is een stuk makkelijker.... ga het van de winter zelf ook in me corsa a maken (een c20ne blok dan he)

een 1.8s motor is eventueel met kleine aanpassingen in een corsa te maken, maar een cih motor in een voorwielaandrijver wordt moeilijk

Terug
Naar boven