• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kan iemand een tattoo tekenen?

Fearless

Forumbewoner
Ik zoek iemand die een mooi plaatje kan maken, eventueel iemand die het tegen betaling doet? Of ken je iemand die dit voor zn werk doet of iets?

Ik zou zoiets willen als dit:

4359149150_6e5a7fe13a.jpg

Ik wil vlammen, zuigers/drijfstangen en een finishvlag er in verwerkt.

Een google plaatje laten tatoeëren is na-apen ;)

Als je een goeie tattoo shop kent, kunnen ze die daar ook tekenen.

Dan maken ze iets naar jouw wensen.

Mocht dat nog niks zijn, dan kun je altijd nog weigeren.

Als je een goeie tattoo shop kent, kunnen ze die daar ook tekenen.

Dan maken ze iets naar jouw wensen.

Mocht dat nog niks zijn, dan kun je altijd nog weigeren.

elke tattooshop tekent voor jou de tattoo die je wil, als jij ze dit plaatje laat zien en je zegt ik wil er een finishvlag bij, dan ontwerpen ze dat voor jou.

als een tattookunstenaar dat al niet kan, liet ik er mijn tat's niet zetten!

elke tattooshop tekent voor jou de tattoo die je wil, als jij ze dit plaatje laat zien en je zegt ik wil er een finishvlag bij, dan ontwerpen ze dat voor jou.

als een tattookunstenaar dat al niet kan, liet ik er mijn tat's niet zetten!

ga aanstaand weekend ff langs een vrouwtje, zij doet veel oldskool werk. met kleuren endergelijke. Zal dr eens vragen of ze wat wil tekenen.

ga aanstaand weekend ff langs een vrouwtje, zij doet veel oldskool werk. met kleuren endergelijke. Zal dr eens vragen of ze wat wil tekenen.

Pfoe ik wil gerust eens wat proberen maar dan heb ik meer nodig als "vlammen, zuigers/drijfstangen en een finishvlag" :)

Ik wil dat plaatje wat je in je hoofd hebt zitten onder woorden gebracht hebben.. moeten het veel vlammen zijn, hoe moeten ze lopen, hoeveel zuigers/drijfstangen en hoe moeten ze gepositioneerd staan, waar moet de finishvlag komen.. moet het gewoon strak en realistisch worden of mag er een humoristisch tintje in.. moet er iets van een/meerdere Opels of specifiek jouw auto in terug komen..

Pfoe ik wil gerust eens wat proberen maar dan heb ik meer nodig als "vlammen, zuigers/drijfstangen en een finishvlag" :)

Ik wil dat plaatje wat je in je hoofd hebt zitten onder woorden gebracht hebben.. moeten het veel vlammen zijn, hoe moeten ze lopen, hoeveel zuigers/drijfstangen en hoe moeten ze gepositioneerd staan, waar moet de finishvlag komen.. moet het gewoon strak en realistisch worden of mag er een humoristisch tintje in.. moet er iets van een/meerdere Opels of specifiek jouw auto in terug komen..

Terug
Naar boven