• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

kan iemand mij helpen?

Ascona Manta Gt Bkadett Alle DIKKE as staartstukken, Je moet enkel de ophanging aanpassen bij het lager.

Dit is gewoon de beugel van de Kadett staartstuk om lassen met die van de manta of ascona.

Je kan gewoon de ophanging van de 1200 as gebruiken.

Ascona Manta Gt Bkadett Alle DIKKE as staartstukken, Je moet enkel de ophanging aanpassen bij het lager.

Dit is gewoon de beugel van de Kadett staartstuk om lassen met die van de manta of ascona.

Je kan gewoon de ophanging van de 1200 as gebruiken.

ok, nou ben ik opzoek gegaan naar 1,8s motor steunen voor mijn c20xe heeft iemand die toevallig nog te koop? :D

en heb ik nou ook een vooras nodig van een 1600 of kan dat origineel blijven?

en moet je echt de carterpan van een 1,8s onder de c20xe zetten?

alvast bedankt,

ok, nou ben ik opzoek gegaan naar 1,8s motor steunen voor mijn c20xe heeft iemand die toevallig nog te koop? :D

en heb ik nou ook een vooras nodig van een 1600 of kan dat origineel blijven?

en moet je echt de carterpan van een 1,8s onder de c20xe zetten?

alvast bedankt,

motorsteunen zou ik ff na moeten vragen voor je, maar ik heb sowieso iemand voor je die nog wel wat van die carters heeft liggen. Overigens is een aanzuigbuis ook geen slecht idee, of je moet die van de c20 aan willen passen zodat ie in een 1.8 carter past. peilstok is ook handig, want die past precies goed, de stok van de c20 is te lang.

wat betreft wat moet, niks moet, maar 1,8 carter maakt je leven een stuk makkelijker. Motorsteunen ook, maar die zijn nog wel te bouwen, als je dat kunt. Ik begrijp dat een ohv vooras in principe wel moet kunnen. Ik weet niet hoe het in een C zit, maar op de ohv as in de B zitten beduidend minder sterke veren dan op een cih as, dus als je daar dan 130 kilo aan c20xe op legt kan het zijn dat je gratis verlaging hebt.

Max

motorsteunen zou ik ff na moeten vragen voor je, maar ik heb sowieso iemand voor je die nog wel wat van die carters heeft liggen. Overigens is een aanzuigbuis ook geen slecht idee, of je moet die van de c20 aan willen passen zodat ie in een 1.8 carter past. peilstok is ook handig, want die past precies goed, de stok van de c20 is te lang.

wat betreft wat moet, niks moet, maar 1,8 carter maakt je leven een stuk makkelijker. Motorsteunen ook, maar die zijn nog wel te bouwen, als je dat kunt. Ik begrijp dat een ohv vooras in principe wel moet kunnen. Ik weet niet hoe het in een C zit, maar op de ohv as in de B zitten beduidend minder sterke veren dan op een cih as, dus als je daar dan 130 kilo aan c20xe op legt kan het zijn dat je gratis verlaging hebt.

Max

Terug
Naar boven