• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kan niet inloggen Iphone 4S

@jeroenk wrote:@dion87 wrote:ik update de mijnes nooit meer joh, wordt die alleen maar langzamer van.

Welkom in de wereld van Apple, de producent die de boel goed verpest met updates en haar klanten weer nieuwe (rommel) producten aansmeert.

ja maar het is toch ook een fantastische marketings stunt.. me telefoon is echt prima nu, en hoe kunnen hun nou zorgen dat ik de nieuwe wil als die uitkomt.

zorgen dat ik deze die ik nu heb kut ga vinden.

die samsung dingen zijn trouwens ook niet veel beter hoor, maat van me had em terug van reparatie en die had een nieuwe gekregen.

vanaf dag 1 reboote die wanneer die maar wou, zon 7x per dag :jerry

iig de update dat siri NL verstaat en spreekt.

Ik vindt die samsungs veeeels te groot en ze blijven maar groter worden.

Optioneel zo verkeerd nog niet.

tja me engels is prima, maar omdat ik nogal leids praat verstaat ie me vaak niet.

ik moet beter AR TI CU LE REN :jerry

Met mijn Engels ook totaal geen probleem.

Sterker nog bij de intake toetst van me opleiding paar jaar terug was me engels schriftelijk en mondeling beter dan me NL(schrifteljik) :wtf

heheheh dat zal helpen Dion

:jerry :vertag

vond ze denk gewoon belangrijk, heb er opzich ook best veel profeit van gehad.. maar daardoor is me nederlands wel slechter geworden ahha

Terug
Naar boven