Ok, kleine update..
Tijd geleden met de versn.pook bezig geweest, dit was klote werk, dus besloten de flex erin te zetten en de boel wat in te korten..
Pookknop en zak erop en klaar... nieuwe handremhoes er ook op, deze moet alleen nog even vastgeniet worden.
Als de kachelradiateur nu wél goed zit, kan de rest ook weer gemonteerd worden incl de tunnelbak.
Verder is de radio aangesloten en de dvd speler etc etc.
Heb ook de luchtfilter en nog wat andere dingen aangesloten. dus qua motorruimte ben iki (denk ik) klaar.
Had vorige week RVS delen voor de uitlaat besteld en heb vanmorgen de uitlaat er voor zover op gezet, moet nu nog wat klemmen,flens en stukje uitlaat bestellen en dan is dat ook gefixed.
Toen ik daar zover mee klaar was, de andere (magnetische) carterplug erop gedraaid.
Motorsteun vastgezet en de slangen van de kachelradiateur gemonteerd.
Verder alle deurpanelen verwijderd en alle 'hendels' voorzien van een chromen 'hendel'
Toen even de andere motorkap erop gelegd om even een kleine indruk te krijgen.
Verder ben ik ook nog roest tegen gekomen bij de tankhals, het gedeelte wat achter het rubber zit is dus helemaal weggerot.
Dus heb besloten om er links en recht compleet nieuwe achterpanelen er straks in te laten zetten.
Had al even bij Artaparts gekeken wat ze samen kosten, €180 vind ik dan wel weer meevallen.
Wist zo één 2 drie verder niet wat ik verder eerst nog even kon doen, en moet vanmiddag ook weg, dus besloten er maar even weer mee te stoppen.
Toch vind ik de uitlaat wel héél erg laag hangen... vraag me af of dit opgelost word als ik 17inch velgen eronder heb....
Heb nu 195-50-15 en heb vuistruimte onder de voorbumper en 4 vingers ruimte onder de collector van het spruitstuk...
We zullen zien, anders toch maar ietsjes méér centen erbij en dan airride of iets in die richting.
Morgen zal er óók niet geklust worden, dus maandag er weer vroeg uit en we zien het dan wel weer
Foto's komen strax, maar hier alvast een paar..
Groeten Eric
De RVS flenzen maar besteld + pakkingen ... Geertje reageerd niet op U2U
Vond dat de pook wel wat naar beneden kon
De flex erin...
Foto van de motor zoals hij er nu bij staat.
Foto van de onderkant.
Fototje van het Lexmaul uitlaatsysteem