Als die collega van jou org. Irmschers heeft dan zijn ze in ieder geval NIET :thumbdownvoor op een Signum bedoeld,Irmscher levert maatwerk velgen dus de ET waarde van zijn velgen komt dan niet overeen met de ET waarde die op een Signum zou moeten,of hij heeft veel te brede banden.
Toen ik deze Vectra kocht zaten er 18 "Opel velgen op en ik moet zeggen dat het verschil in comfort tussen 18 en 19 mij erg is meegevallen:thumbup (en dan heb ik hem ook nog 3 cm verlaagd)
Ik zou zeggen we spreken een keer af dan kun je een stuk meerijden ,weet je meteen of het iets voor je zou zijn of niet
hoi Ahrend
De velgen die onder mijn collega zijn signum zitten, zijn deze:
Dat zijn originele irmschers, EN wel degelijk geschikt voor zijn signum. Ik weet zo niet wat voor banden hij er op heeft zitten, dat zal ik nog es nakijken.
Wat mijn keuze voor velgen betreft:
In overleg met mijn wederhelft heb ik besloten om ws toch voor die 18" spaken te gaan. (optie 3)
De OPC's zijn absoluut de mooiste, maar ook de duurste, en zo vlak voor de vakantie had ze daar wel wat moeite mee, en dat begrijp ik ook wel. Het compromis is dat ze wel akkoord kon gaan met die 18" ( het maakt haar niet uit welke velgen ik neem, maar wel wat ze kosten

), maar dan wel NA de vakantie...
Wat is jou ervaring met 18" onder jou vectra? is je onderstel aangepast voor de grotere velgen? en zo ja wat voor aanpassingen?
Gr, Eric.