• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

kanweg

Als je er ook al aan had lopen denken had je het ook al kunnen voorstellen. ;)

Je opmerking "zand erover" geldt hopenlijk alleen voor jezelf. Ik heb en had verder geen problemen met je dus voor mij geldt het in elk geval niet.

Succes in elk geval verder met de Vec :thumbup

Origineel gepost door Flintstone

Als je er ook al aan had lopen denken had je het ook al kunnen voorstellen. ;)

Je opmerking "zand erover" geldt hopenlijk alleen voor jezelf. Ik heb en had verder geen problemen met je dus voor mij geldt het in elk geval niet.

Succes in elk geval verder met de Vec :thumbup

Hoi Flintstone,

Met zand erover bedoelde ik dat ik je dank voor het feit dat je alsnog met een goed idee kwam, no hard feelings. Problemen heb ik ook met jou niet en dat dat houden we zo.

Groet,

Hans

Graag gedaan. Mijn recht-door-zee karakter wordt altijd wel gewaardeerd gelukkig. :P

Maar een idee over hoe het beter kan heb ik wel. Een apart instructiesubforum in dit subforum. Kunnen daar alle instructietopics in gedropt worden en blijft de boel leesbaar zonder eerst alle sticky's voorbij te moeten. Bij een sticky valt tevens een nieuw bericht niet direct op in de topiclijst, bij een gewone post wel.

Goeie suggestie....vond het ook al een beetje onzinnig dat dit bovenaan stond...Ik ben benieuwd hoe de modjes erover denken;)

Origineel gepost door PAASHAAS

Graag gedaan. Mijn recht-door-zee karakter wordt altijd wel gewaardeerd gelukkig. :P

Maar een idee over hoe het beter kan heb ik wel. Een apart instructiesubforum in dit subforum. Kunnen daar alle instructietopics in gedropt worden en blijft de boel leesbaar zonder eerst alle sticky's voorbij te moeten. Bij een sticky valt tevens een nieuw bericht niet direct op in de topiclijst, bij een gewone post wel.

Goeie suggestie....vond het ook al een beetje onzinnig dat dit bovenaan stond...Ik ben benieuwd hoe de modjes erover denken;)

De suggestie is twee dagen geleden aan de moderator gemeld, tot op heden nog geen reactie op ontvangen.

Groet,

Hans

Zijn dan nogal stevige discussies blijkt.

Zullen we een polletje openen voor alle forum leden ???:P:P:P

Zijn dan nogal stevige discussies blijkt.

Ja, ongetwijveld. Tot op heden nog niets van Jerk en kornuiten vernomen ...

Hoi,

Ik ben benaderd door de beheerder van http://www.vectra-c.be om wat How To's te plaatsen op zijn forum. Dit was met een paar minuten geregeld en de eerste twee heb ik geplaatst.

Tot op heden heb ik nog niets vernomen van Jerk ...

Groet,

Hans

Origineel gepost door hans_vledder

Hoi,

Ik ben benaderd door de beheerder van http://www.vectra-c.be om wat How To's te plaatsen op zijn forum. Dit was met een paar minuten geregeld en de eerste twee heb ik geplaatst.

Groet,

Hans

Wat raar. Zijn ze niet zo happig op How to's.... hierzo??

Ik heb er ook nog een paar voor de vectra B.

Peter

Origineel gepost door speaker

Origineel gepost door hans_vledder

Hoi,

Groet,

Hans

Wat raar. Zijn ze niet zo happig op How to's.... hierzo??

Ik heb er ook nog een paar voor de vectra B.

Peter

Moge,

Ik vrees het ergste Peter, of ik ben nooit op de agenda gekomen tijdens de vergadering. Zelfs niet al hamerstuk.

Groet,

Hans

Bij het Omega-forum hebben ze wel een How to topic die stickie is.

Moet dan bij vectra toch ook kunnen??

Peter

Bij het Omega-forum hebben ze wel een How to topic die stickie is.

Moet dan bij vectra toch ook kunnen??

Peter

Hoi Peter,

Dat ben ik met je eens. De mooiste oplossing is een subforum onder het Vectra forum, maar dat is waarschijnlijk meteen ook het probleem. De gekozen structuur van het forum laat het niet toe ...

Groet,

Hans

@ hans

is het mogelijk om 1 how-to te creeeren samen met speaker??????

er staan er nu 2 namelijk.

bovendien is dit topic al vol met reacties.

laat maar even weten

Origineel gepost door 14XE

@ hans

is het mogelijk om 1 how-to te creeeren samen met speaker??????

er staan er nu 2 namelijk.

bovendien is dit topic al vol met reacties.

laat maar even weten

Hoi 14XE,

Kan er niet gewoon een How-To forum of subforum komen zoals dit op andere forums gebeurd? How-To's bijelkaar stoppen vind ik ook niet zo'n charmante oplossing. Ondersteund dit forum geen subforums? Met andere woorden een 'How-To' subforum binnen het Vectra forum?

Voor voorbeelden zie bijvoorbeeld http://www.vectra-c.com en http://www.vectra-c.be ... Een hele duidelijke structuur vind ik zelf.

Groet,

Hans

Ben ik ook voor. Maar een nieuwe topic beginnen leek me het beste.

Het makkelijkste is toch een apart forum!!

Maargoed.....................................................................

Peter

Ben ik ook voor. Maar een nieuwe topic beginnen leek me het beste.

Het makkelijkste is toch een apart forum!!

Maargoed.....................................................................

Peter

Hoi Peter,

Ik denk inderdaad dat verschillende How-To's in 1 topic geen goed idee is. Reacties in de How-To's heb ik geen problemen mee, in tegendeel ...

Groet,

Hans

Terug
Naar boven