• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

kapotte velg? lassen een optie?

ik heb mijn velg kapot gereden omdat ik een lekke band had.

hij is al een keer gelast en doordat ik met de lekke band naar de pomp moest rijden is hij op die lasnaad gescheurd.

kan dat dan nog gelast worden of moet ik op zoek naar andere velgen.

bandenmaat die erom zit is 225/30/20.

a

waarom rij je (zeker met dure 20 inch wielen) met een lekke band door en leg je er niet een reserve wiel onder

b

gewoon naar een zaak als de velgendokter oid gaan, die weten wel wat kan of niet.

maar laat er in ieder geval even proffesioneel naar kijken.

a

waarom rij je (zeker met dure 20 inch wielen) met een lekke band door en leg je er niet een reserve wiel onder

b

gewoon naar een zaak als de velgendokter oid gaan, die weten wel wat kan of niet.

maar laat er in ieder geval even proffesioneel naar kijken.

ik kwam erachter toen ik bij het tankstation stond te tanken en merkte wel iets toen ik erheen reed.

was maar een klein stukje,maar net teveel denk ik.

was er mee naar een banden/wielen garage geweest maar die had het uitbesteed en die vertelde dat het niet kon omdat hij op de lasnaad gescheurd was.

mijn idee was oude lasnaad weg slijpen en opnieuw lassen. maar kon blijkbaar niet.

ze begonnen wel meteen over nieuwe velgen dus heb niet het idee dat ze me wilde helpen maar eerder nieuwe velgen willen verkopen. en dan ook nog eens 19" zodat ik ook nog nieuwe banden moet kopen terwijl ik nog 4 goeie 20" banden heb.

ik kwam erachter toen ik bij het tankstation stond te tanken en merkte wel iets toen ik erheen reed.

was maar een klein stukje,maar net teveel denk ik.

was er mee naar een banden/wielen garage geweest maar die had het uitbesteed en die vertelde dat het niet kon omdat hij op de lasnaad gescheurd was.

mijn idee was oude lasnaad weg slijpen en opnieuw lassen. maar kon blijkbaar niet.

ze begonnen wel meteen over nieuwe velgen dus heb niet het idee dat ze me wilde helpen maar eerder nieuwe velgen willen verkopen. en dan ook nog eens 19" zodat ik ook nog nieuwe banden moet kopen terwijl ik nog 4 goeie 20" banden heb.

[rquote=1884831&tid=144017&author=stefan3301]ik heb mijn velg kapot gereden omdat ik een lekke band had.

hij is al een keer gelast en doordat ik met de lekke band naar de pomp moest rijden is hij op die lasnaad gescheurd.

[/rquote]Van waar kom je??

Als ik ga ga ik meestal naar zeeland bij volkel.. Wheelcare

[rquote=1884831&tid=144017&author=stefan3301]ik heb mijn velg kapot gereden omdat ik een lekke band had.

[/rquote]Van waar kom je??

Als ik ga ga ik meestal naar zeeland bij volkel.. Wheelcare

waar is die vorige keer gelast?

ga je terug en zeg dat ie gescheurd is misschien kunnen hun je wel helpen.

Erwin

waar is die vorige keer gelast?

ga je terug en zeg dat ie gescheurd is misschien kunnen hun je wel helpen.

Erwin

ja probeer de schade op hun te verhalen, vooral als ie niet lang terug gelast is, zeg je dat ie waarschijnlijk niet goed gelast is en dat waarschijnlijk de velg is gaan scheuren en daardoor je band lek is gegaan

ja probeer de schade op hun te verhalen, vooral als ie niet lang terug gelast is, zeg je dat ie waarschijnlijk niet goed gelast is en dat waarschijnlijk de velg is gaan scheuren en daardoor je band lek is gegaan

nou ik bedoel niet de schade op hun verhalen, maar gewoon hun hebben het al een keer eerder gedaan bij de zelfde velg het is hun las dusja.

Erwin

nou ik bedoel niet de schade op hun verhalen, maar gewoon hun hebben het al een keer eerder gedaan bij de zelfde velg het is hun las dusja.

Erwin

nee maar als hun zelf ook toegeven dat het een fout van hun was kun je de schade misschien verhalen of een nieuwe velg van ze vragen, als het lukt is ten 2e ma nooit geschoten is altijd mis

nee maar als hun zelf ook toegeven dat het een fout van hun was kun je de schade misschien verhalen of een nieuwe velg van ze vragen, als het lukt is ten 2e ma nooit geschoten is altijd mis

[rquote=1885269&tid=144017&author=soepkiepe]nee maar als hun zelf ook toegeven dat het een fout van hun was kun je de schade misschien verhalen of een nieuwe velg van ze vragen, als het lukt is ten 2e ma nooit geschoten is altijd mis[/rquote]

ja dat is ook zo.. gewoon proberen

Terug
Naar boven