• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kat onder de motorkap

Die kende ik nog niet. Citroen geur wc blokjes. Ik weet wel dat er elecktronische kastjes te koop zijn voor op de accu.geeft een schelle toon waar die beesten niet tegen kunnen.

Oke, groot onderzoek gedaan online en offline. :D

Dat het waarschijnlijk geen Marter was:

- Geen kabel of isolatie is aangevreten

- Marters zijn hier in Noord-Holland niet waargenomen

Dat het een kat had kunnen zijn:

- ruimte is groot genoeg tussen de motoronderdelen dat een kat omhoog kan kruipen

- mijn broer heeft ooit een kat ook onder zijn motorkap gehad en zelf gezien dat ie er zat

- er zitten hier constant katten onder de auto's en er lopen ook een paar jonge rond die dunner zijn.

We hebben witte haren aangetroffen, maar zowel katten hebben die maar een marter heeft ook witte haren op de borst. En volgens mij gaan katten en marters niet samen. Katten eten zelfs jonge marters.

Volgens de metingen (laatste was 2012) zijn marters aangetroffen in de oostelijke provincies maar zelfs Friesland, het Gooi en t/m Bergen op Zoom. Toch nauwelijks tot geen meldingen in Zeeland, Zuid-Holland en Noord-Holland. Hun aantal neemt wel elk jaar toe.

Hier in Noord-Holland werken de dijken ook tegen. Ze moeten de Afsluitdijk/Dijk Enkhuizen Lelystad of de tunnels bij Haarlem en Amsterdam door. Voor de rest is Noord-Holland als een eiland.

Voor zover Martin Gauss. :jerry

Ik heb de haren verwijderd zodat ik kan zien of het nog een keer gebeurt.:)

Die WC blokjes werke prima.

Die pieper moet je niet aan beginnen.

Huisdieren kunnen er niet tegen en worden gek.

Je eigen huisdieren maar ook die van de buren.

Terug
Naar boven