• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

kat vervanger vectra v6

heineken

Post weinig
eej weet iemand waar ik een kat vervanger voor een vectra b v6 kan kopen ken ze nergens vinden

:argue

mzzzzl

:argue:argue

zomaar even nieuwsgierigheid hoor, maar . . . . .

Hoeveel vermogens winst haal je er nu uit zonder kat?

Of is het puur de herrie die je krijgt zonder cat (en middendemper en remus eindpijp oid) :jerry

zat ook al aan te denken om me kat ertussenuit te laten slijpen maar krijg je bij een vectra b v6 dan een mooi geluid of dat blikkerig geluid?

ik heb alles rvs eronder laten zetten. heb nog wel een middemper eronder... soort vervanger. wil nog wel een open pijp hebben. het geluid valt nog best wel mee nu.

hier even een foto...

pk winst? nou heel klein beetje dan.... misschien... heb het gedaan voor het mooie v6 geluid en mijn flexibel stuk was kapot... dus heb direckt maar een katvervanger eronder laten zetten;)

Mijn voorpijp is aan het eind van zijn latijn.:cry Een nieuwe is redelijk onbetaalbaar met kat. Geeft een katvervanger geen problemen bij een APK keuring??

jazeker wel.

je red t niet bij de uitlaatgasmeting.

voorpijp bij de onderdelen zaak is een stuk voordelinger als bij de opel dealer.

+/-550 @ the dealer

tov

+/- 200 bij een onderdelen leverancier. Compleet met kat er aan vast

ik heb er een nieuwe onder gezet een jaartje terug.

Willem

en als je nou eens een spruitstuk van een calibra v6 plaatst met een katvervanger van een calibra en een flens van een calibra op je middendemper

last en dan voor de keurin een kat van een calibra pakt

mzzl

origineel gepost door wim-v6

jazeker wel.

je red t niet bij de uitlaatgasmeting.

voorpijp bij de onderdelen zaak is een stuk voordelinger als bij de opel dealer.

+/-550 @ the dealer

tov

+/- 200 bij een onderdelen leverancier. Compleet met kat er aan vast

ik heb er een nieuwe onder gezet een jaartje terug.

Willem

Bedankt voor de tip Willem! Nu ga ik zeker niet naar de dealer!

Henk

Terug
Naar boven