• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Ken iemand deze astra opc

Die tellers zaten standaard in de OPC's en de Coupé. Heb 'm zelf ook.

En ik dacht dat de Sport Edition II deze teller ook had, maar dat weet ik niet zeker.

grappig!

Ik schrok even....

Heb zelf een astra sport gehad met kenteken 52-FF-NZ.

Wil waarschijnlijk niet veel zeggen, maar die van mij was nieuw verkocht in Hulst, zeeuws-vlaanderen.

Zou natuurlijk kunnen dat de dealer 2 kentekens tegelijk heeft aangevraagd.

Is anders wel heel toevallig dat het beiden opel's, en astra's zijn!

grappig!

Ik schrok even....

Heb zelf een astra sport gehad met kenteken 52-FF-NZ.

Wil waarschijnlijk niet veel zeggen, maar die van mij was nieuw verkocht in Hulst, zeeuws-vlaanderen.

Zou natuurlijk kunnen dat de dealer 2 kentekens tegelijk heeft aangevraagd.

Is anders wel heel toevallig dat het beiden opel's, en astra's zijn!

@astraTD wrote:Kmstand zegt niks die waar je nu mee bezig bent met 140.000km kan ook misschien 2ton hebben gelopen.

Die met 240.000km ziet ook nog als nieuw uit en van 1ste eigenaar.

Je hoort steeds vaker op het nieuws dat de kms worden terug gedraaid.

Die met 240.000 op de teller kan hem ook terug zetten op 140.000km niemand die het weet.

Zou liever een auto kopen van de 1ste eigenaar in plaats van de 4e 5e eigenaar.

Succes met de aankoop.

bij een astra g kun je de stand niet terug zetten.

wanneer je de accu pool los gooit en er weer op komt de orginele stand weer terug. (al uitgetest met de opcom)

daarnaast kan elke garage de km stand bekijken bij de laatste gepleegde beurt/apk.

weet het niet zeker, maar mijn garage kon dat wel zien, de gehele geschiedenis etc.

@astraTD wrote:Kmstand zegt niks die waar je nu mee bezig bent met 140.000km kan ook misschien 2ton hebben gelopen.

Die met 240.000km ziet ook nog als nieuw uit en van 1ste eigenaar.

Je hoort steeds vaker op het nieuws dat de kms worden terug gedraaid.

Die met 240.000 op de teller kan hem ook terug zetten op 140.000km niemand die het weet.

Zou liever een auto kopen van de 1ste eigenaar in plaats van de 4e 5e eigenaar.

Succes met de aankoop.

bij een astra g kun je de stand niet terug zetten.

wanneer je de accu pool los gooit en er weer op komt de orginele stand weer terug. (al uitgetest met de opcom)

daarnaast kan elke garage de km stand bekijken bij de laatste gepleegde beurt/apk.

weet het niet zeker, maar mijn garage kon dat wel zien, de gehele geschiedenis etc.

Km stand zegt niks over een auto...

Je kan beter een auto hebben met 200.000 km die snelweg kilometers heeft gemaakt dan een auto van dezelfde leeftijd met 20.000 km die alleen maar stil gestaan heeft.

Onderhoud is veel belangrijker en als ie dat netjes heeft gehad zie ik niet waarom je deze auto niet zou kopen

Km stand zegt niks over een auto...

Je kan beter een auto hebben met 200.000 km die snelweg kilometers heeft gemaakt dan een auto van dezelfde leeftijd met 20.000 km die alleen maar stil gestaan heeft.

Onderhoud is veel belangrijker en als ie dat netjes heeft gehad zie ik niet waarom je deze auto niet zou kopen

Terug
Naar boven