• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kent iemand deze astra G?

Heeft wel wat weg van de oude Astra waar Grolsch Royce mee reed :

Hij geeft echter een half jaar geleden deze auto weggedaan, zal eens kijken of ik nog een foto heb waar zijn kenteken wel opstaat

beetje goedkoop vind ik, met 103.000 op de klok, als et echt een nette is kan die der wel een hogere vraagprijs neerzetten.

Volgens mij staat deze al een paar maand te koop op marktplaats..

Die voorbumper steekt echt veel te ver naar voren :thumbdown

prijs klopt niks van xD

"getunde" auto uit 2000 met zo weinig op de teller..

ik moest zelf ook voor nieuwe auto gaan kijken, en auto's uit 2000 kosten gem. 3000 wat ik gezien had.. en als ze zo weinig op de teller hadden was het nog meer.. en dan met bodykit + rest erbij NOG meer...

ik zou het niet vertrouwen =p

of het moet lekker in debuurt zijn, dan kan een bezoekje nooit kwaad ja =p

denk dat de uitbouwkit de auto geen meerwaarde geeft,eerder minder.

Trekt immers een heel ander (beperkt) publiek.

Kleur heeft ie ook niet mee,is een van de suffere kleuren

plus dat uitgebouwde auto's de naam hebben afgetrapt te zijn (hoeft niet natuurlijk)

Denk dat de prijs wel OK is,hij is tenslotte wel al 10 jaar ioud en hij heeft ook nog ns geen airco.

Ik ben ook al een tijdje aan het kijken voor een nieuwe en deze staat er inderdaad al een tijdje op en is vrij goedkoop voor zijn bj en km's.

Uitlaat is wel errug zwart vanbinnen, belooft meestal niet al te veel goeds (tenzij een diesel natuurlijk..)

Willem

origineel gepost door wim-v6

Uitlaat is wel errug zwart vanbinnen, belooft meestal niet al te veel goeds (tenzij een diesel natuurlijk..)

Willem

die is 'zeg maar' goed ingereden:P

Ja kan, maar die 1.6 motoren hebben nogal last van olie willen verbruiken, laat daar nu ook de uitlaat erg zwart van worden.

ik zou maar oppassen..

Willem

origineel gepost door dennis121

prijs klopt niks van xD

"getunde" auto uit 2000 met zo weinig op de teller..

ik moest zelf ook voor nieuwe auto gaan kijken, en auto's uit 2000 kosten gem. 3000 wat ik gezien had.. en als ze zo weinig op de teller hadden was het nog meer.. en dan met bodykit + rest erbij NOG meer...

ik zou het niet vertrouwen =p

of het moet lekker in debuurt zijn, dan kan een bezoekje nooit kwaad ja =p

Onze astra is nog te koop voor rond de 3000 euro

Terug
Naar boven