• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

kent iemand deze man

hij weer...

zegt t genoeg dat ik na wat info hier opt forum na 4 maanden pas mn onderdelen heb gehad...

na heel veel dreigen en bellen etc :swear

hij leest dit idd mee :fy1

hij wist toenertijd dat ik op t forum een klacht over hem geplaatst had had ie verteld in zn mail :fy1:fy1:fy1

nou als je dit leest: je bent weer lekker bezig droplul :swear

kan daar zo kwaad om worden....van die kaffers die lekker op mp wat te koop aanbieden en dan niks meer van zich laten horen als het geld is overgemaakt. :swear (bij mij ging het om een klein bedrag dus ik ging ervan uit dat het wel goed kwam.) NIET DUS!!! toch weer 50 euro voor niks!

Succes Henk!

origineel gepost door henk 400rr

We zijn inmiddels een weekje verder en het is weer als vanouds "radiostilte", ik geef graag mensen het voordeel van de twijfel, maar in dit geval kunnen we wel aannemen dat het bij deze man een verloren zaak is.

Weer es een keer opgelicht dus.

Maar Limburg is de andere kant van de wereld toch niet?

Wat let je om ff op de koffie te gaan en verhaal te gaan halen bij de beste man?

Mja tja ja daar zit wat in ja.

Maar ik bedoelde ook niet dat je daar geweld moest gaan gebruiken.

Een goede woordenwisseling levert vaak meer op dan 1 slag of stoot.

Ik hoop voor je dat het bedrag niet al te groot is, dan is het nog ietwat te overzien.

Terug
Naar boven